#smrgKİTABEVİ Yönetim Stratejileri: Pazarlama, Reklam, Halkla İlişkiler ve İnsan Kaynakları Yönetim Stratejileri -

Stok Kodu:
1199018597
Boyut:
14x20
Sayfa Sayısı:
292 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2016
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
Kategori:
0,00
1199018597
404704
Yönetim Stratejileri: Pazarlama, Reklam, Halkla İlişkiler ve İnsan Kaynakları Yönetim Stratejileri -
Yönetim Stratejileri: Pazarlama, Reklam, Halkla İlişkiler ve İnsan Kaynakları Yönetim Stratejileri - #smrgKİTABEVİ
0.00
Yönetim Stratejileri kitabını hazırlarken, stratejik yönetim alan yazınına katkı sağlamak için orta düzey yönetim stratejileri konularında anlaşılır, teorik ve kapsayıcı bir kitap yazmak amaçlanmıştır. Alan yazın taramasında; çoğunlukla üst düzey yöneticiler tarafından hazırlanan, işletmenin bütününü kapsayan, temel ve kurumsal stratejiler konularında yayınların bulunduğu, orta düzey yönetim stratejilerinin kısa bölümlerle geçiştirildiği tespit edilmiştir. Yönetim Stratejileri kitabı bir iletişim yönetimi kitabı olarak da düşünülebilir. Çünkü örgüt misyonunun gerçekleştirilmesinde üst yönetimin belirlediği stratejiler; ancak örgütün diğer düzeylerindeki yönetici ve çalışanlar ile etkili bir iletişim kurularak, motive edilerek ve ikna edilerek başarılabilir. İşletme yöneticisi aynı zamanda iyi bir iletişimci ve lider olmak zorundadır. Yönetici kurumu için tasarladığı vizyonu ve stratejileri çalışanlarına benimsetmelidir. Yönetiminin başarılı bir stratejik yönetim süreci yürütmesi için işletme stratejilerinin belirlenmesi aşamasında, tüm yönetim ve çalışanların katılımını ve desteğinin alması gerekir. Tüm örgüt personeli örgütün misyonunu, vizyonunu ve amaçlarını bilir ve benimserse, stratejilerin başarılmasına destek verir.
Yönetim Stratejileri kitabını hazırlarken, stratejik yönetim alan yazınına katkı sağlamak için orta düzey yönetim stratejileri konularında anlaşılır, teorik ve kapsayıcı bir kitap yazmak amaçlanmıştır. Alan yazın taramasında; çoğunlukla üst düzey yöneticiler tarafından hazırlanan, işletmenin bütününü kapsayan, temel ve kurumsal stratejiler konularında yayınların bulunduğu, orta düzey yönetim stratejilerinin kısa bölümlerle geçiştirildiği tespit edilmiştir. Yönetim Stratejileri kitabı bir iletişim yönetimi kitabı olarak da düşünülebilir. Çünkü örgüt misyonunun gerçekleştirilmesinde üst yönetimin belirlediği stratejiler; ancak örgütün diğer düzeylerindeki yönetici ve çalışanlar ile etkili bir iletişim kurularak, motive edilerek ve ikna edilerek başarılabilir. İşletme yöneticisi aynı zamanda iyi bir iletişimci ve lider olmak zorundadır. Yönetici kurumu için tasarladığı vizyonu ve stratejileri çalışanlarına benimsetmelidir. Yönetiminin başarılı bir stratejik yönetim süreci yürütmesi için işletme stratejilerinin belirlenmesi aşamasında, tüm yönetim ve çalışanların katılımını ve desteğinin alması gerekir. Tüm örgüt personeli örgütün misyonunu, vizyonunu ve amaçlarını bilir ve benimserse, stratejilerin başarılmasına destek verir.
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat