#smrgKİTABEVİ Yarım Kalan Devrim Rüyası: Cumhuriyet Dönemi Endüstrileşme Maceramız - 2022

Kondisyon:
Yeni
Dizi Adı:
İnceleme - Araştırma
ISBN-10:
9789752977198
Stok Kodu:
1199070911
Boyut:
14x20
Sayfa Sayısı:
330 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
4
Basım Tarihi:
2022
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
indirimli
108,80
Taksitli fiyat: 9 x 13,30
Siparişiniz 3&8 iş günü arasında kargoda
1199070911
456813
Yarım Kalan Devrim Rüyası: Cumhuriyet Dönemi Endüstrileşme Maceramız -        2022
Yarım Kalan Devrim Rüyası: Cumhuriyet Dönemi Endüstrileşme Maceramız - 2022 #smrgKİTABEVİ
108.80
Kendisini devrim hareketinin endüstriyel başarısı olarak değil de, 27 Mayıs ihtilalinin imajlarından biri olarak kabul ettirmiş olan Devrim Otomobillerinin hikâyesi hep anlatılmıştır. İlk yerli üretim otomobil, zamanın İhtilal Komite Başkanı Cemal Gürselin emriyle tezgâha alınmıştı. Tezgâhtan inip fabrikadan yürüyerek çıkabilirlerse adına 'Devrim' denecekti.

Ancak 29 Ekim 1961 günü, geçit resminde korkulan oldu ve 'Devrim durdu.' Ardından 'Devrim' projesi de durduruldu. Peki gerçekte ne olmuştu? Devrim otomobillerinin gerçek öyküsü, anlamı, arka planında yaşananlar, bu kitabın konusu.

Kitapta sadece Devrim otomobillerinin öyküsü anlatılmıyor. Nuri Demirağ'ın uçak fabrikasının atıl hale getirilmesi, Etimesgut Uçak Fabrikası'nın traktör fabrikasına dönüştürülmesi, Raybus Projesinin baltalanması gibi örneklerle cumhuriyet sonrasında gerçekleştirilmesi gerekli olan Türk Sanayi Devrimini engelleme zihniyeti de belgeleriyle ortaya konuyor. (Arka kapaktan)

Kendisini devrim hareketinin endüstriyel başarısı olarak değil de, 27 Mayıs ihtilalinin imajlarından biri olarak kabul ettirmiş olan Devrim Otomobillerinin hikâyesi hep anlatılmıştır. İlk yerli üretim otomobil, zamanın İhtilal Komite Başkanı Cemal Gürselin emriyle tezgâha alınmıştı. Tezgâhtan inip fabrikadan yürüyerek çıkabilirlerse adına 'Devrim' denecekti.

Ancak 29 Ekim 1961 günü, geçit resminde korkulan oldu ve 'Devrim durdu.' Ardından 'Devrim' projesi de durduruldu. Peki gerçekte ne olmuştu? Devrim otomobillerinin gerçek öyküsü, anlamı, arka planında yaşananlar, bu kitabın konusu.

Kitapta sadece Devrim otomobillerinin öyküsü anlatılmıyor. Nuri Demirağ'ın uçak fabrikasının atıl hale getirilmesi, Etimesgut Uçak Fabrikası'nın traktör fabrikasına dönüştürülmesi, Raybus Projesinin baltalanması gibi örneklerle cumhuriyet sonrasında gerçekleştirilmesi gerekli olan Türk Sanayi Devrimini engelleme zihniyeti de belgeleriyle ortaya konuyor. (Arka kapaktan)

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 108,80    108,80   
2 56,58    113,15   
3 38,44    115,33   
6 19,58    117,50   
9 13,30    119,68   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 108,80    108,80   
2 56,58    113,15   
3 38,44    115,33   
6 19,58    117,50   
9 13,30    119,68   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 108,80    108,80   
2 56,58    113,15   
3 38,44    115,33   
6 19,58    117,50   
9 13,30    119,68   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 108,80    108,80   
2 56,58    113,15   
3 38,44    115,33   
6 19,58    117,50   
9 13,30    119,68   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 108,80    108,80   
2 56,58    113,15   
3 38,44    115,33   
6 19,58    117,50   
9 13,30    119,68   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 108,80    108,80   
2 56,58    113,15   
3 38,44    115,33   
6 19,58    117,50   
9 13,30    119,68   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 108,80    108,80   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat