#smrgKİTABEVİ Tüketim İletişimi: Süreçler, Algılar ve Tüketici - 2014

Kondisyon:
Yeni
Dizi Adı:
Şiir
ISBN-10:
9786059023160
Stok Kodu:
1199018782
Boyut:
14x20
Sayfa Sayısı:
176 s
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2014
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
0,00
1199018782
404884
Tüketim İletişimi: Süreçler, Algılar ve Tüketici -        2014
Tüketim İletişimi: Süreçler, Algılar ve Tüketici - 2014 #smrgKİTABEVİ
0.00
Küresel kapitalist sistemlerin işleyişi tüketimin sürekliliğine bağlıdır. Bireyler kapitalist toplumlarda tüketici olarak değerlidir. Serbest piyasa ekonomisinin hakimiyetindeki tüm alanlarda pazarlama ve reklam faaliyetleri göstergeler aracılığıyla arzuları kışkırtır. İnsanlar ekonomik sistemden kaynaklanan hoşnutsuzlukları ve gündelik hayatın gerginliklerini yine tüketim yaparak hafifletebileceklerini düşünürler. Aynı zamanda kendilerini ifade etmek ve karşısındakileri anlamak için tüketim tercihlerini referans alırlar. Tüketim günümüz toplumlarında bir iletişim biçimidir.

- Tüketici ve Tüketim Olgusu

- Tüketici Olarak Sosyal Kimlikler ve Aidiyet Duygusu

- Tüketim Toplumu

- Tüketim ve Planlı Eskitme

- Tüketici Sosyalizasyonu

-Pazarlama Faaliyetleri Ve Tüketim

- Marka Algısı ve Tüketici

- Başkaları İçin Tüketim

- Tüketimde Mekan ve Ortam Etkisi

- Bilinçaltı, İrrasyonel Dürtüler ve Tüketici

Küresel kapitalist sistemlerin işleyişi tüketimin sürekliliğine bağlıdır. Bireyler kapitalist toplumlarda tüketici olarak değerlidir. Serbest piyasa ekonomisinin hakimiyetindeki tüm alanlarda pazarlama ve reklam faaliyetleri göstergeler aracılığıyla arzuları kışkırtır. İnsanlar ekonomik sistemden kaynaklanan hoşnutsuzlukları ve gündelik hayatın gerginliklerini yine tüketim yaparak hafifletebileceklerini düşünürler. Aynı zamanda kendilerini ifade etmek ve karşısındakileri anlamak için tüketim tercihlerini referans alırlar. Tüketim günümüz toplumlarında bir iletişim biçimidir.

- Tüketici ve Tüketim Olgusu

- Tüketici Olarak Sosyal Kimlikler ve Aidiyet Duygusu

- Tüketim Toplumu

- Tüketim ve Planlı Eskitme

- Tüketici Sosyalizasyonu

-Pazarlama Faaliyetleri Ve Tüketim

- Marka Algısı ve Tüketici

- Başkaları İçin Tüketim

- Tüketimde Mekan ve Ortam Etkisi

- Bilinçaltı, İrrasyonel Dürtüler ve Tüketici

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat