#smrgKİTABEVİ Kurumsal Sosyal Sorumluluk : Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru -

Kondisyon:
Yeni
ISBN-10:
9789750404887
Cilt:
Amerikan Cilt
Stok Kodu:
1199110871
Boyut:
18,5z23,5
Sayfa Sayısı:
219 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2009
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
142,35
Taksitli fiyat: 9 x 17,40
Siparişiniz 3&8 iş günü arasında kargoda
1199110871
496610
Kurumsal Sosyal Sorumluluk : Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru -
Kurumsal Sosyal Sorumluluk : Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru - #smrgKİTABEVİ
142.35
Rekabetin değişen kapsamı ve boyutları daha önce firmaların ve toplumun gündeminde olmayan çok yeni bir kavramı tartışmaların odak noktasına yerleştirmiştir. Kurumsal Sosyal Sorumluluk olarak tanımlanan bu yeni kavram, aslında uzun yıllardan beri şirket yönetimleri ve işletmecilik dünyası tarafından işletmenin sorumluluklarının nerede başlayıp nerede bittiğine ilişkin tartışmaların bugün geldiği noktada bir kilometre taşını oluşturmaktadır. Kalite, yenilikçilik, müşteri memnuniyeti, farklılaşma ve satış sonrası hizmetler gibi doğrudan tüketiciye yönelik kavramların yeterli olmadığı, firmanın sorumluluklarının sınırını toplumsal fayda yaratma, topluma hizmet boyutuna taşıdığı bir sürecin henüz başındayız.

Bu çalışma, bir taraftan bugünün kırıcı rekabet ortamında firmaların ayakta kalma ve pazarda başarılı olma savaşında kullanılabilecek yeni bir stratejiyi bütün boyutlarıyla ele almakta, diğer taraftan da firmalarımız için konuya ilişkin bilincin ve farkındalığın geliştirilmesi açısından öneriler ortaya koymaktadır.

Rekabetin değişen kapsamı ve boyutları daha önce firmaların ve toplumun gündeminde olmayan çok yeni bir kavramı tartışmaların odak noktasına yerleştirmiştir. Kurumsal Sosyal Sorumluluk olarak tanımlanan bu yeni kavram, aslında uzun yıllardan beri şirket yönetimleri ve işletmecilik dünyası tarafından işletmenin sorumluluklarının nerede başlayıp nerede bittiğine ilişkin tartışmaların bugün geldiği noktada bir kilometre taşını oluşturmaktadır. Kalite, yenilikçilik, müşteri memnuniyeti, farklılaşma ve satış sonrası hizmetler gibi doğrudan tüketiciye yönelik kavramların yeterli olmadığı, firmanın sorumluluklarının sınırını toplumsal fayda yaratma, topluma hizmet boyutuna taşıdığı bir sürecin henüz başındayız.

Bu çalışma, bir taraftan bugünün kırıcı rekabet ortamında firmaların ayakta kalma ve pazarda başarılı olma savaşında kullanılabilecek yeni bir stratejiyi bütün boyutlarıyla ele almakta, diğer taraftan da firmalarımız için konuya ilişkin bilincin ve farkındalığın geliştirilmesi açısından öneriler ortaya koymaktadır.

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 142,35    142,35   
2 74,02    148,04   
3 50,30    150,89   
6 25,62    153,74   
9 17,40    156,59   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 142,35    142,35   
2 74,02    148,04   
3 50,30    150,89   
6 25,62    153,74   
9 17,40    156,59   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 142,35    142,35   
2 74,02    148,04   
3 50,30    150,89   
6 25,62    153,74   
9 17,40    156,59   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 142,35    142,35   
2 74,02    148,04   
3 50,30    150,89   
6 25,62    153,74   
9 17,40    156,59   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 142,35    142,35   
2 74,02    148,04   
3 50,30    150,89   
6 25,62    153,74   
9 17,40    156,59   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 142,35    142,35   
2 74,02    148,04   
3 50,30    150,89   
6 25,62    153,74   
9 17,40    156,59   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 142,35    142,35   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat