#smrgKİTABEVİ Gösteri Çağı Çocukları: İletişim Toplumunda Medya Sarmalı - 1999

Kondisyon:
Yeni
ISBN-10:
9753553587
Stok Kodu:
1199028009
Boyut:
14x20
Sayfa Sayısı:
152 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
2
Basım Tarihi:
1999
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
indirimli
105,00
Taksitli fiyat: 9 x 12,83
Siparişiniz 3&8 iş günü arasında kargoda
1199028009
588803
Gösteri Çağı Çocukları: İletişim Toplumunda Medya Sarmalı -        1999
Gösteri Çağı Çocukları: İletişim Toplumunda Medya Sarmalı - 1999 #smrgKİTABEVİ
105.00
Modern toplumu belirleyen ve iletişim göstergelerine yön veren enformasyon, çocuk dünyasını nasıl etkiliyor? Çocuklar, iletişim dünyasını oyuncaklı, eğlenceli bir dünya gibi mi, telefonun ucundaki sanal bir dünya gibi mi algılıyorlar? Yoksa yetişkinler gibi, iletişim araçlarına kafa tutmaktan mı hoşlanıyorlar? İletişim hızı çocuklar için ne anlama geliyor? İletişim toplumunda bilgi üreten mi, yoksa bilgi tüketen bir çocukluk mu oluşuyor? Kim daha çok iletişim aracı kullanıyor? Çocuklar mı, yetişkinler mi? En çok kullanılan iletişim aracı niçin televizyondur? Evlerimiz bilgisayar çöplüğüne dönüşecek mi? Niçin çocuk oyuncakları da sanallaştı? İletişim ortamı aileyi, okulu, sosyal ve kültürel çevreyi hangi yönde etkiliyor? Çocuklar radyo mu dinliyor paranın sesini mi? Televizyon niçin çocuk haberlerini en pahalıya satar? Din, iletişim araçlarının kör noktası mıdır? Enformasyon mu, gösteri arenası mı? Çocuğun iletişim araçlarını kullanma hakkı ne anlama gelmektedir? İletişim dünyasındaki tekelleşme çocukluğa nasıl yansıyor? Gösteri Çağı Çocukları, iletişim toplumunda yeni çocukluğu yorumluyor. (Arka Kapak)
Modern toplumu belirleyen ve iletişim göstergelerine yön veren enformasyon, çocuk dünyasını nasıl etkiliyor? Çocuklar, iletişim dünyasını oyuncaklı, eğlenceli bir dünya gibi mi, telefonun ucundaki sanal bir dünya gibi mi algılıyorlar? Yoksa yetişkinler gibi, iletişim araçlarına kafa tutmaktan mı hoşlanıyorlar? İletişim hızı çocuklar için ne anlama geliyor? İletişim toplumunda bilgi üreten mi, yoksa bilgi tüketen bir çocukluk mu oluşuyor? Kim daha çok iletişim aracı kullanıyor? Çocuklar mı, yetişkinler mi? En çok kullanılan iletişim aracı niçin televizyondur? Evlerimiz bilgisayar çöplüğüne dönüşecek mi? Niçin çocuk oyuncakları da sanallaştı? İletişim ortamı aileyi, okulu, sosyal ve kültürel çevreyi hangi yönde etkiliyor? Çocuklar radyo mu dinliyor paranın sesini mi? Televizyon niçin çocuk haberlerini en pahalıya satar? Din, iletişim araçlarının kör noktası mıdır? Enformasyon mu, gösteri arenası mı? Çocuğun iletişim araçlarını kullanma hakkı ne anlama gelmektedir? İletişim dünyasındaki tekelleşme çocukluğa nasıl yansıyor? Gösteri Çağı Çocukları, iletişim toplumunda yeni çocukluğu yorumluyor. (Arka Kapak)
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 105,00    105,00   
2 54,60    109,20   
3 37,10    111,30   
6 18,90    113,40   
9 12,83    115,50   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 105,00    105,00   
2 54,60    109,20   
3 37,10    111,30   
6 18,90    113,40   
9 12,83    115,50   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 105,00    105,00   
2 54,60    109,20   
3 37,10    111,30   
6 18,90    113,40   
9 12,83    115,50   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 105,00    105,00   
2 54,60    109,20   
3 37,10    111,30   
6 18,90    113,40   
9 12,83    115,50   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 105,00    105,00   
2 54,60    109,20   
3 37,10    111,30   
6 18,90    113,40   
9 12,83    115,50   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 105,00    105,00   
2 54,60    109,20   
3 37,10    111,30   
6 18,90    113,40   
9 12,83    115,50   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 105,00    105,00   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat