#smrgSAHAF Algı Gerçektir: Beş Duyu Satınalma Davranışlarını Nasıl Etkiler? -

Kondisyon:
Yeni
ISBN-10:
9786058391543
Hazırlayan:
Emrah Akkurt
Stok Kodu:
1199191559
Boyut:
14x23
Sayfa Sayısı:
158 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2016
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
indirimli
31,68
Taksitli fiyat: 9 x 3,87
Siparişiniz 1 iş günü arasında kargoda
1199191559
577591
Algı Gerçektir: Beş Duyu Satınalma Davranışlarını Nasıl Etkiler? -
Algı Gerçektir: Beş Duyu Satınalma Davranışlarını Nasıl Etkiler? - #smrgSAHAF
31.68
18. yy'ın ilk yarısında yaşamış İrlandalı filozof George Berkley "Varolmak, algılanmış olmaktır" demiştir. Berkley, varolma ve algı kavramını ilişkilendirirken, belki de tesadüfen, çok önemli bir hususa değinmiştir. Duyularımız bize hayata dair en büyük hazları yaşatmakla kalmaz, aynı zamanda insan olmanın önemli ve ayrılmaz bir parçasıdır. Dünyayı algılayışımız, onu nasıl gördüğümüz, nasıl duyduğumuz, nasıl kokladığımız, tattığımız ve ona nasıl dokunduğumuzla yakın bir alaka içindedir.

Günümüz dünyası insanlık tarihinde hiç olmadığı kadar duygusal deneyimleri keşfetmek üzere olanaklar sunmakta. Tarihin hiçbir döneminde, sıradan insanların kullanımına uygun, bu çeşitlilikte duyusal deneyim yaşayabilme imkanı bulunmamıştı. Pazarlama profesyonelleri bu gerçeğin bilincine vardıkça, ürünlerin ve reklamların bugün olduğu hâlden daha büyük nispette duyusallık üzerine kurulacağını söylemek mantıklı ve isabetli bir öngörü olacaktır. Kimbilir, belki de 50 yıl sonra, bir ürünün reklamını deneyimlemek, satılmaya çalışılan ürünün kendisiyle yaşatacağı hissi deneyimlemekten daha eğlenceli hale gelir.

18. yy'ın ilk yarısında yaşamış İrlandalı filozof George Berkley "Varolmak, algılanmış olmaktır" demiştir. Berkley, varolma ve algı kavramını ilişkilendirirken, belki de tesadüfen, çok önemli bir hususa değinmiştir. Duyularımız bize hayata dair en büyük hazları yaşatmakla kalmaz, aynı zamanda insan olmanın önemli ve ayrılmaz bir parçasıdır. Dünyayı algılayışımız, onu nasıl gördüğümüz, nasıl duyduğumuz, nasıl kokladığımız, tattığımız ve ona nasıl dokunduğumuzla yakın bir alaka içindedir.

Günümüz dünyası insanlık tarihinde hiç olmadığı kadar duygusal deneyimleri keşfetmek üzere olanaklar sunmakta. Tarihin hiçbir döneminde, sıradan insanların kullanımına uygun, bu çeşitlilikte duyusal deneyim yaşayabilme imkanı bulunmamıştı. Pazarlama profesyonelleri bu gerçeğin bilincine vardıkça, ürünlerin ve reklamların bugün olduğu hâlden daha büyük nispette duyusallık üzerine kurulacağını söylemek mantıklı ve isabetli bir öngörü olacaktır. Kimbilir, belki de 50 yıl sonra, bir ürünün reklamını deneyimlemek, satılmaya çalışılan ürünün kendisiyle yaşatacağı hissi deneyimlemekten daha eğlenceli hale gelir.

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 16,47    32,95   
3 11,19    33,58   
6 5,70    34,21   
9 3,87    34,85   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 16,47    32,95   
3 11,19    33,58   
6 5,70    34,21   
9 3,87    34,85   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 16,47    32,95   
3 11,19    33,58   
6 5,70    34,21   
9 3,87    34,85   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 16,47    32,95   
3 11,19    33,58   
6 5,70    34,21   
9 3,87    34,85   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 16,47    32,95   
3 11,19    33,58   
6 5,70    34,21   
9 3,87    34,85   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 16,47    32,95   
3 11,19    33,58   
6 5,70    34,21   
9 3,87    34,85   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat