Sepetim 0 Toplam: 0,00 TL
%25
Yeni Medya ve Gazetecilik John V. Pavlik Yeni Medya ve Gazetecilik John V. Pavlik

#smrgKİTABEVİYeni Medya ve Gazetecilik

Liste Fiyatı : 27,50
İndirimli Fiyat : 20,63
Kazancınız : 6,87
%25
Temin süresi 6 gündür.
9786054657599
176150
Yeni Medya ve Gazetecilik
Yeni Medya ve Gazetecilik #smrgKİTABEVİ
Phoenix Yayınevi
20.63
John Pavlik bize gazetecilikteki yeni medyayı anlamak ve yararlanmak için kapsamlı ve paha biçilemez bir rehberlik sağlamaktadır. Bağlam içinde kullanılmış gazeteciliğin potansiyelini keşfetmede, video ve sesteki yeni dijital özelliklerinin kullanımı ile Prof. Pavlik bu tekniklerin halkın medyaya olan inancını güçlendirecek daha iyi gazeteciliğin uygulanması için fırsatlar sunduğunu ikna edici bir şekilde savunur.

Pratikte, bize gazetecilerin yöneticilerinin iş uygulamalarının yanı sıra habercilik ve hikaye anlatıcılıklarında da git gide şebekeleşen bir dünyaya nasıl adapte olmak zorunda kalacağını anlatır. Medya web sitelerinin haberlere ayrılan kısımda sürekli yarışmasına rağmen İnterneti yönetme, güvenilir olanı onaylama ve standartların sürekliliğini sağlamadaki devasa sorunları küçümsemez.

Kitabı, Yeni Dönem bir basın odası hazırlamadan yeni medyada iş aramaya kadar her şey için çok faydalı bir kaynakça olarak hizmet ederken, Prof. Pavlik'in dijital dönemde gazeteciliği şekillendirecek pozitif ve negatif güçler üzerine olan çağrışımcı paragraflarından en çok genel okuyucu etkilenebilir. O her şeyi göz önünde bulundurarak gazeteciliğin yeni medyanın araçlarıyla birlikte toplumumuzda daha geniş ve daha yararlı bir rol oynayabileceğine inanır. Prof.Pavlik'in bilgi ve analizinin zenginliği etkileyici kitabında bize iyimserliğinin yanlış olmadığı ile ilgili güvence veriyor.

- Seymour Topping, Pulitzer Ödülleri Yöneticisi ve Kolombiya Üniversitesi Gazetecilik Yüksekokulu'nda Uluslararası Gazetecilik Profesörü-
(Tanıtım Bülteninden)

  • Açıklama
    • John Pavlik bize gazetecilikteki yeni medyayı anlamak ve yararlanmak için kapsamlı ve paha biçilemez bir rehberlik sağlamaktadır. Bağlam içinde kullanılmış gazeteciliğin potansiyelini keşfetmede, video ve sesteki yeni dijital özelliklerinin kullanımı ile Prof. Pavlik bu tekniklerin halkın medyaya olan inancını güçlendirecek daha iyi gazeteciliğin uygulanması için fırsatlar sunduğunu ikna edici bir şekilde savunur.

      Pratikte, bize gazetecilerin yöneticilerinin iş uygulamalarının yanı sıra habercilik ve hikaye anlatıcılıklarında da git gide şebekeleşen bir dünyaya nasıl adapte olmak zorunda kalacağını anlatır. Medya web sitelerinin haberlere ayrılan kısımda sürekli yarışmasına rağmen İnterneti yönetme, güvenilir olanı onaylama ve standartların sürekliliğini sağlamadaki devasa sorunları küçümsemez.

      Kitabı, Yeni Dönem bir basın odası hazırlamadan yeni medyada iş aramaya kadar her şey için çok faydalı bir kaynakça olarak hizmet ederken, Prof. Pavlik'in dijital dönemde gazeteciliği şekillendirecek pozitif ve negatif güçler üzerine olan çağrışımcı paragraflarından en çok genel okuyucu etkilenebilir. O her şeyi göz önünde bulundurarak gazeteciliğin yeni medyanın araçlarıyla birlikte toplumumuzda daha geniş ve daha yararlı bir rol oynayabileceğine inanır. Prof.Pavlik'in bilgi ve analizinin zenginliği etkileyici kitabında bize iyimserliğinin yanlış olmadığı ile ilgili güvence veriyor.

      - Seymour Topping, Pulitzer Ödülleri Yöneticisi ve Kolombiya Üniversitesi Gazetecilik Yüksekokulu'nda Uluslararası Gazetecilik Profesörü-
      (Tanıtım Bülteninden)

      Stok Kodu
      :
      9786054657599
      Boyut
      :
      14x20
      Sayfa Sayısı
      :
      336 s.
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2013
      Kapak Türü
      :
      Karton
      Kağıt Türü
      :
      3. Hamur
      Dili
      :
      Türkçe
      176150    Phoenix Yayınevi    Yeni Medya ve Gazetecilik     John V. Pavlik            9786054657599    9786054657599    Medya / Basın / İletişim                               
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat