#smrgKİTABEVİ Türkiye ve Sosyal Medya -

Kondisyon:
Yeni
Basıldığı Matbaa:
Dublicate Matbaa
Dizi Adı:
İnceleme
ISBN-10:
9786054054862
Stok Kodu:
1199154734
Boyut:
14x20
Sayfa Sayısı:
140 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2012
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
0,00
1199154734
540889
Türkiye ve Sosyal Medya -
Türkiye ve Sosyal Medya - #smrgKİTABEVİ
0.00
Sosyal Medya bugünün aceleci insanlarının, kitlesel iletişim kurmak için takıldıkları yeni ortam.

Bu yeni boy gösterme alanı, günümüz toplumunu hem etkiliyor, hem de onun hızlı ve kolay tepki vermek isteyen telaşıyla büyüyor.

Peki, ülkemizdeki sosyal medya kullanıcıları, acaba en çok hangi konular üzerine konuşuyor?

Siyasi tartışmalar sosyal medyada ne kadar yer tutuyor?

Kullanıcıların tartışmaktan asla vazgeçmediği temalar hangileri?

Hangi sosyal medya aracı, daha çok hangi siyasal yaklaşıma hitap ediyor? Toplumsal muhalefetin örgütlenme alanı neresi?

Ve bu etkinlik, gerçek hayattaki eylemlere ne kadar yansıyor?

Sosyal medya politik bir araç mı, yoksa kullanıcıları iyice asosyal yapan bir boşaltım mekanizması mı?

Magazin, spor ya da yalnızca insanların kendi "15 dakikalık şöhret"lerini arama kaygısı mı sosyal medyayı bu kadar vazgeçilmez yapan?

Dağhan Irak ve Onur Yazıcıoğlu, sosyal medya araçlarını gün gün tarayarak, bu sorulara yanıtlar bulmaya çalıştı. Çarpıcı yorumlar ve öne çıkan söylemler, Türkiye'nin sosyal medya profilini merak edenler için ışık tutucu ipuçları barındırıyor. (Tanıtım Bülteninden)

Sosyal Medya bugünün aceleci insanlarının, kitlesel iletişim kurmak için takıldıkları yeni ortam.

Bu yeni boy gösterme alanı, günümüz toplumunu hem etkiliyor, hem de onun hızlı ve kolay tepki vermek isteyen telaşıyla büyüyor.

Peki, ülkemizdeki sosyal medya kullanıcıları, acaba en çok hangi konular üzerine konuşuyor?

Siyasi tartışmalar sosyal medyada ne kadar yer tutuyor?

Kullanıcıların tartışmaktan asla vazgeçmediği temalar hangileri?

Hangi sosyal medya aracı, daha çok hangi siyasal yaklaşıma hitap ediyor? Toplumsal muhalefetin örgütlenme alanı neresi?

Ve bu etkinlik, gerçek hayattaki eylemlere ne kadar yansıyor?

Sosyal medya politik bir araç mı, yoksa kullanıcıları iyice asosyal yapan bir boşaltım mekanizması mı?

Magazin, spor ya da yalnızca insanların kendi "15 dakikalık şöhret"lerini arama kaygısı mı sosyal medyayı bu kadar vazgeçilmez yapan?

Dağhan Irak ve Onur Yazıcıoğlu, sosyal medya araçlarını gün gün tarayarak, bu sorulara yanıtlar bulmaya çalıştı. Çarpıcı yorumlar ve öne çıkan söylemler, Türkiye'nin sosyal medya profilini merak edenler için ışık tutucu ipuçları barındırıyor. (Tanıtım Bülteninden)

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat