#smrgDERGİ Türk Kültürü - Aylık Dergi - Eğitim Özel Sayısı - Sayı: 40 4 Şubat

Kondisyon:
Çok İyi
Basıldığı Matbaa:
Ayyıldız Matbaası
Hazırlayan:
İmtiyaz Sahibi: Prof. Dr. Ahmet Temir
Stok Kodu:
1199181122
Boyut:
16x24
Sayfa Sayısı:
142 s.
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
1966
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
indirimli
48,51
Taksitli fiyat: 9 x 5,93
Stoktan teslim
1199181122
567189
Türk Kültürü - Aylık Dergi - Eğitim Özel Sayısı - Sayı: 40    4  Şubat
Türk Kültürü - Aylık Dergi - Eğitim Özel Sayısı - Sayı: 40 4 Şubat #smrgDERGİ
48.51
İçindekiler

Türkiye'de Milli Eğitim ve Meseleleri: Prof. Dr. İbrahim Kafesoğlu

Eğitim ve Kültür Hayatımızın Bugünkü Problemleri: A. Ö.

Milli Eğitim Davamız: Temel Görüşler - Başlıca Meseleler - Eğitim ve Öğretim Sistemi: Cahid Okurer

Milliyetçi Öğretimin Önemi: H. Fikret Alasya

Demokratik Milliyetçilik: I. Demokratik Milliyetçiliğin Lüzumu: Dr. Salahattin Ertürk

Milli Eğitimde Kızıl Faaliyet: Dr. Fethi Tevetoğlu

Kişi Hürlüğü Eğitimi Olarak Felsefe Kültürü ve Resmi Disiplinler: Dr. Ziya Somar

Dilimiz ve Dil İnkılabı: Tük Dilinin Tarihi, Bugünü ve Geleceği I: Prof. Dr. Oktay Aslanapa

Sonçağ Türk Tarihi Araştırmalarının Önemi: Doç. Dr. Ercümend Kuran

Orta Öğretimde Türk Tarihi: Hakkı Dursun Yıldız

Coğrafya Nedir ve Nasıl Öğretilmelidir?: Ord. Prof. Ahmet Ardel

İlkokulda Eğitim: Nevin Okay

Atatürk ve Maarif Misakı -Pragmatizm-: Enver Behnan Şapolyo

Okullarda Disiplin Meselesi: M. Necmettin Hacıeminoğlu

İçindekiler

Türkiye'de Milli Eğitim ve Meseleleri: Prof. Dr. İbrahim Kafesoğlu

Eğitim ve Kültür Hayatımızın Bugünkü Problemleri: A. Ö.

Milli Eğitim Davamız: Temel Görüşler - Başlıca Meseleler - Eğitim ve Öğretim Sistemi: Cahid Okurer

Milliyetçi Öğretimin Önemi: H. Fikret Alasya

Demokratik Milliyetçilik: I. Demokratik Milliyetçiliğin Lüzumu: Dr. Salahattin Ertürk

Milli Eğitimde Kızıl Faaliyet: Dr. Fethi Tevetoğlu

Kişi Hürlüğü Eğitimi Olarak Felsefe Kültürü ve Resmi Disiplinler: Dr. Ziya Somar

Dilimiz ve Dil İnkılabı: Tük Dilinin Tarihi, Bugünü ve Geleceği I: Prof. Dr. Oktay Aslanapa

Sonçağ Türk Tarihi Araştırmalarının Önemi: Doç. Dr. Ercümend Kuran

Orta Öğretimde Türk Tarihi: Hakkı Dursun Yıldız

Coğrafya Nedir ve Nasıl Öğretilmelidir?: Ord. Prof. Ahmet Ardel

İlkokulda Eğitim: Nevin Okay

Atatürk ve Maarif Misakı -Pragmatizm-: Enver Behnan Şapolyo

Okullarda Disiplin Meselesi: M. Necmettin Hacıeminoğlu

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 48,51    48,51   
2 25,23    50,45   
3 17,14    51,42   
6 8,73    52,39   
9 5,93    53,36   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 48,51    48,51   
2 25,23    50,45   
3 17,14    51,42   
6 8,73    52,39   
9 5,93    53,36   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 48,51    48,51   
2 25,23    50,45   
3 17,14    51,42   
6 8,73    52,39   
9 5,93    53,36   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 48,51    48,51   
2 25,23    50,45   
3 17,14    51,42   
6 8,73    52,39   
9 5,93    53,36   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 48,51    48,51   
2 25,23    50,45   
3 17,14    51,42   
6 8,73    52,39   
9 5,93    53,36   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 48,51    48,51   
2 25,23    50,45   
3 17,14    51,42   
6 8,73    52,39   
9 5,93    53,36   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 48,51    48,51   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat