#smrgKİTABEVİ Toplumsal Cinsiyet ve Medya Temsilleri - 2015

Kondisyon:
Yeni
ISBN-10:
6054937509
Hazırlayan:
Şahinde Yavuz
Stok Kodu:
1199177912
Boyut:
16x24
Sayfa Sayısı:
348 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2015
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
indirimli
196,00
Taksitli fiyat: 9 x 23,96
Siparişiniz 3&8 iş günü arasında kargoda
1199177912
564014
Toplumsal Cinsiyet ve Medya Temsilleri -        2015
Toplumsal Cinsiyet ve Medya Temsilleri - 2015 #smrgKİTABEVİ
196.00
Gündelik yaşantımız medyanın etkisi altındadır. Geleneksel ya da dijital medya, hayatımızı tanzim ederken, referans noktası olarak işlev görür. Medyadaki toplumsal cinsiyet temsilleri de bizlere nasıl bir erkek ya da nasıl bir kadın olmamız gerektiğini vaaz eden temsillerdir. Medya bireylerin düşünceleri, davranışları ve değer yargılarının oluşumu, pekiştirilmesi ve bunların değişiminde de önemli bir roldedir. Medyanın etkileme gücünün toplumsal cinsiyet temsillerine de yaptığı vurgu, bizleri bu temsiller üzerinde düşünmeye itmektedir. Medyanın kurguladığı dünyada erkekler, kadınlar, LGBTİ bireyler nasıl temsil edilmektedir bu derlemenin sorusu olarak yola koyulmamızın hikâyesidir.

Derlemeyi medya üzerinden yapmaya kalkışsak da uçsuz bucaksızmış gibi görünen konunun başlıklarından bir seçme yapmak zorundaydık. İlgi alanlarına bağlı olarak, araştırmacılarla kurduğumuz ilişki çerçevesinde derlemenin yazılarını oluşturduk. Derlemenin amacı, rekabetin hızla yayıldığı ve vahşileştiği medya ortamında var olan temsillerin çarpıklığını, statükoyu nasıl beslediğini ya da bazılarını yok saydığını göstermekti.

Gündelik yaşantımız medyanın etkisi altındadır. Geleneksel ya da dijital medya, hayatımızı tanzim ederken, referans noktası olarak işlev görür. Medyadaki toplumsal cinsiyet temsilleri de bizlere nasıl bir erkek ya da nasıl bir kadın olmamız gerektiğini vaaz eden temsillerdir. Medya bireylerin düşünceleri, davranışları ve değer yargılarının oluşumu, pekiştirilmesi ve bunların değişiminde de önemli bir roldedir. Medyanın etkileme gücünün toplumsal cinsiyet temsillerine de yaptığı vurgu, bizleri bu temsiller üzerinde düşünmeye itmektedir. Medyanın kurguladığı dünyada erkekler, kadınlar, LGBTİ bireyler nasıl temsil edilmektedir bu derlemenin sorusu olarak yola koyulmamızın hikâyesidir.

Derlemeyi medya üzerinden yapmaya kalkışsak da uçsuz bucaksızmış gibi görünen konunun başlıklarından bir seçme yapmak zorundaydık. İlgi alanlarına bağlı olarak, araştırmacılarla kurduğumuz ilişki çerçevesinde derlemenin yazılarını oluşturduk. Derlemenin amacı, rekabetin hızla yayıldığı ve vahşileştiği medya ortamında var olan temsillerin çarpıklığını, statükoyu nasıl beslediğini ya da bazılarını yok saydığını göstermekti.

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 196,00    196,00   
2 101,92    203,84   
3 69,25    207,76   
6 35,28    211,68   
9 23,96    215,60   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 196,00    196,00   
2 101,92    203,84   
3 69,25    207,76   
6 35,28    211,68   
9 23,96    215,60   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 196,00    196,00   
2 101,92    203,84   
3 69,25    207,76   
6 35,28    211,68   
9 23,96    215,60   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 196,00    196,00   
2 101,92    203,84   
3 69,25    207,76   
6 35,28    211,68   
9 23,96    215,60   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 196,00    196,00   
2 101,92    203,84   
3 69,25    207,76   
6 35,28    211,68   
9 23,96    215,60   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 196,00    196,00   
2 101,92    203,84   
3 69,25    207,76   
6 35,28    211,68   
9 23,96    215,60   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 196,00    196,00   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat