#smrgKİTABEVİ Televizyon Kıskacında Çocuk ve Subliminal Mesajlar -

Kondisyon:
Yeni
ISBN-10:
9786059937382
Stok Kodu:
1199186974
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
288 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2016
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
31,68
Taksitli fiyat: 9 x 3,87
Siparişiniz 3&8 iş günü arasında kargoda
1199186974
573019
Televizyon Kıskacında Çocuk ve Subliminal Mesajlar -
Televizyon Kıskacında Çocuk ve Subliminal Mesajlar - #smrgKİTABEVİ
31.68
Albert Einstein şöyle der: “Korkarım ki bir gün teknoloji, insan iletişiminin ve yakınlaşmasının önüne geçecek ve aptal bir nesil ortaya çıkacak.”

Elinizdeki kitap, iki ana bölümden oluşmaktadır: Birinci bölüm; televizyonun tüm dünyada insanlar ve özellikle çocuklar üzerindeki olumsuz etkilerini içeriyor; ikinci bölüm ise televizyonun özellikle reklam kısmında gizlenen sübliminal (bilinçaltı) mesajlara yer veriyor.

Kitle iletişim araçlarından biri olan radyo, 50 milyon kişiye otuz sekiz yılda ulaşabilmişken televizyon bu sayıya 13 yıl gibi kısa bir sürede ulaşmıştır. Burada internetin bu sayıya 9 ayda ulaştığını ifade etmek gerekiyor. Lakin Amerika'da yapılan araştırmalarda insanların internet üzerinden televizyon seyretme oranlarında artış olduğu ortaya çıkmıştır.

Zihinsel ve ruhsal kuşatma altında olduğumuz bir gerçektir. Bu kuşatmada en büyük tehlikeyi doğal olarak çocuklar yaşıyor. Kendilerini koruma refleksinden mahrum olan çocuklar, zararlı faaliyetlere karşı koyacak güçte ve bilinçte değillerdir.

Kitabın ikinci bölümünde yer alan sübliminal mesaj ise beş duyu organlarımızla fark edemediğimiz ancak davranışlarımızı etkilemeye yönelik mesaj verme amacı taşıyan ve verilmek istenen mesajın bilinçaltımız tarafından algılanan türüdür. Bu mesaj türünün kullanımı eski olmakla beraber, geliştirilerek günümüzde etkin bir şekilde kullanılmaktadır.

Subliminal mesajlar daha çok insanın hassas olduğu ve kolaylıkla tepki verdiği cinsel duyguları aktif şekilde kullanır. Bunun yanında duygusal etki bırakması açısından korkularımızı ve hassas olduğumuz konuları da ihmal etmez. Bu yöntemi “sapkın” diye ifade edebileceğimiz gizli amaçları olan kuruluşlar da kullanmaktadır. Şeytanı övücü birçok görsel ve işitsel araç hiç farkında olmadan özellikle çocuklarımızın bilinçdışına sinsice yerleştirilmektedir. Tehlikenin boyutlarını kitapta yer alan görsellere bakarak daha iyi anlayabilirsiniz.

Masum bir şekilde televizyon karşısına oturan çocuklarımız, bazı programlarda açık olan bazılarında ise gizli bulunan cinsel içerikli mesajların hedefi haline gelmektedir. Bu tür programlarda ayrıca çocukların yaş düzeylerinin de dikkate alınmadığı unutulmamalıdır.

Albert Einstein şöyle der: “Korkarım ki bir gün teknoloji, insan iletişiminin ve yakınlaşmasının önüne geçecek ve aptal bir nesil ortaya çıkacak.”

Elinizdeki kitap, iki ana bölümden oluşmaktadır: Birinci bölüm; televizyonun tüm dünyada insanlar ve özellikle çocuklar üzerindeki olumsuz etkilerini içeriyor; ikinci bölüm ise televizyonun özellikle reklam kısmında gizlenen sübliminal (bilinçaltı) mesajlara yer veriyor.

Kitle iletişim araçlarından biri olan radyo, 50 milyon kişiye otuz sekiz yılda ulaşabilmişken televizyon bu sayıya 13 yıl gibi kısa bir sürede ulaşmıştır. Burada internetin bu sayıya 9 ayda ulaştığını ifade etmek gerekiyor. Lakin Amerika'da yapılan araştırmalarda insanların internet üzerinden televizyon seyretme oranlarında artış olduğu ortaya çıkmıştır.

Zihinsel ve ruhsal kuşatma altında olduğumuz bir gerçektir. Bu kuşatmada en büyük tehlikeyi doğal olarak çocuklar yaşıyor. Kendilerini koruma refleksinden mahrum olan çocuklar, zararlı faaliyetlere karşı koyacak güçte ve bilinçte değillerdir.

Kitabın ikinci bölümünde yer alan sübliminal mesaj ise beş duyu organlarımızla fark edemediğimiz ancak davranışlarımızı etkilemeye yönelik mesaj verme amacı taşıyan ve verilmek istenen mesajın bilinçaltımız tarafından algılanan türüdür. Bu mesaj türünün kullanımı eski olmakla beraber, geliştirilerek günümüzde etkin bir şekilde kullanılmaktadır.

Subliminal mesajlar daha çok insanın hassas olduğu ve kolaylıkla tepki verdiği cinsel duyguları aktif şekilde kullanır. Bunun yanında duygusal etki bırakması açısından korkularımızı ve hassas olduğumuz konuları da ihmal etmez. Bu yöntemi “sapkın” diye ifade edebileceğimiz gizli amaçları olan kuruluşlar da kullanmaktadır. Şeytanı övücü birçok görsel ve işitsel araç hiç farkında olmadan özellikle çocuklarımızın bilinçdışına sinsice yerleştirilmektedir. Tehlikenin boyutlarını kitapta yer alan görsellere bakarak daha iyi anlayabilirsiniz.

Masum bir şekilde televizyon karşısına oturan çocuklarımız, bazı programlarda açık olan bazılarında ise gizli bulunan cinsel içerikli mesajların hedefi haline gelmektedir. Bu tür programlarda ayrıca çocukların yaş düzeylerinin de dikkate alınmadığı unutulmamalıdır.

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 16,47    32,95   
3 11,19    33,58   
6 5,70    34,21   
9 3,87    34,85   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 16,47    32,95   
3 11,19    33,58   
6 5,70    34,21   
9 3,87    34,85   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 16,47    32,95   
3 11,19    33,58   
6 5,70    34,21   
9 3,87    34,85   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 16,47    32,95   
3 11,19    33,58   
6 5,70    34,21   
9 3,87    34,85   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 16,47    32,95   
3 11,19    33,58   
6 5,70    34,21   
9 3,87    34,85   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 16,47    32,95   
3 11,19    33,58   
6 5,70    34,21   
9 3,87    34,85   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat