Sepetim 0 Toplam: 0,00 TL
%10
Teknoloji ve Siyasal İletişim: Seçim Kampanyalarında Yeni İletişim Tek Teknoloji ve Siyasal İletişim: Seçim Kampanyalarında Yeni İletişim Tek

#smrgKİTABEVİTeknoloji ve Siyasal İletişim: Seçim Kampanyalarında Yeni İletişim Teknolojilerinin Kullanımı

Liste Fiyatı : 38,00
İndirimli Fiyat : 34,20
Kazancınız : 3,80
%10
Temin süresi 6 gündür.
Teknoloji ve Siyasal İletişim: Seçim Kampanyalarında Yeni İletişim Teknolojilerinin Kullanımı
Teknoloji ve Siyasal İletişim: Seçim Kampanyalarında Yeni İletişim Teknolojilerinin Kullanımı #smrgKİTABEVİ
Literatürk Academia
34.20
Seçmenler ve siyasi partiler arasında kurulan diyalog, demokrasinin sonucudur. Seçmeni karar verme konusunda ikna etmek ise seçim dönemi çalışmalarının asıl hedefidir. Bu dönemde yapılan renkli kampanyalar, kitle iletişim araçlarıyla seçmenlere ulaştırılmaktadır.

Son yıllarda siyasal iletişim kampanyalarında kitle iletişim araçlarının yanı sıra yeni iletişim teknolojilerinden de yararlanılmaktadır.

Yeni iletişim teknolojileri seçim kampanyalarında yardımcı ve tamamlayıcı olarak kullanılmakta ve önemi giderek artmaktadır. Yeni iletişim teknolojilerinin kullanıldığı örneklere 7 Haziran Seçimleri'nde ve diğer seçimlerde rastlamak mümkündür. Özellikle internetin yaygınlaşması ve teknolojinin her alanda kullanılması siyasi kampanyalarda teknolojiden faydalanmayı zorunlu kılmaktadır. 7 Haziran 2015 Genel Seçimleri'nde AK PARTİ, CHP, MHP ve HDP'nin web sayfaları ve twitter paylaşımlarını değerlendiren bu çalışma,iktidar ve muhalefet partilerinin yeni iletişim teknolojilerindenne kadar yararlandığını da göstermektedir.

  • Açıklama
    • Seçmenler ve siyasi partiler arasında kurulan diyalog, demokrasinin sonucudur. Seçmeni karar verme konusunda ikna etmek ise seçim dönemi çalışmalarının asıl hedefidir. Bu dönemde yapılan renkli kampanyalar, kitle iletişim araçlarıyla seçmenlere ulaştırılmaktadır.

      Son yıllarda siyasal iletişim kampanyalarında kitle iletişim araçlarının yanı sıra yeni iletişim teknolojilerinden de yararlanılmaktadır.

      Yeni iletişim teknolojileri seçim kampanyalarında yardımcı ve tamamlayıcı olarak kullanılmakta ve önemi giderek artmaktadır. Yeni iletişim teknolojilerinin kullanıldığı örneklere 7 Haziran Seçimleri'nde ve diğer seçimlerde rastlamak mümkündür. Özellikle internetin yaygınlaşması ve teknolojinin her alanda kullanılması siyasi kampanyalarda teknolojiden faydalanmayı zorunlu kılmaktadır. 7 Haziran 2015 Genel Seçimleri'nde AK PARTİ, CHP, MHP ve HDP'nin web sayfaları ve twitter paylaşımlarını değerlendiren bu çalışma,iktidar ve muhalefet partilerinin yeni iletişim teknolojilerindenne kadar yararlandığını da göstermektedir.

      Stok Kodu
      :
      9786053370987
      Boyut
      :
      14x22
      Sayfa Sayısı
      :
      376 s.
      Basım Yeri
      :
      Konya
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2016
      Kapak Türü
      :
      Karton
      Kağıt Türü
      :
      3. Hamur
      Dili
      :
      Türkçe
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat