#smrgSAHAF Sosyal Medya Pazarlaması: Sosyal Webde Pazarlama Stratejileri -

Stok Kodu:
1199160318
Boyut:
14x20
Sayfa Sayısı:
218 s.
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2010
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
0,00
1199160318
546472
Sosyal Medya Pazarlaması: Sosyal Webde Pazarlama Stratejileri -
Sosyal Medya Pazarlaması: Sosyal Webde Pazarlama Stratejileri - #smrgSAHAF
0.00
Gün geçmiyor ki içinde bulunduğumuz Çağın Ruhuna uygun bilişim teknolojisiyle ilgili bir kitap yayınlanmasın. Son iki yıldır patlama yapan sosyal medya ve sosyal ağlar günümüzün en çok dikkat çeken konuların başında gelir. Sosyal medya ve sosyal ağlar ile pazarlama arasındaki bağın kurulması doğal olarak genç kuşak pazarlama akademisyenleri tarafından gerçekleşebilirdi. Değerli meslektaşım Erkan Akar da bunu başarıyla gerçekleştirdi bu kitapta. Elinizdeki kitap alanında öncü ilk kitaplardan biri olmasına karşın konuya teorik açıklamalar ve pratik yaklaşımlarla ve nelerin nasıl olduklarına ağırlık vermekle özgün bir nitelik kazanmaktadır. Kitabın içerdiği ve dile getirdiği konuların pratik ve yararlı olması bunun yanında okunması kolay ve okuyucunun ilgisini çekecek bir tarzda olması her kuruluşun pazarlama çalışmalarında yaşama geçirilebilecek uygulanabilir önerilerle dolu olması bu kitabın mutlaka okunmasını gerekli kılıyor.
Prof. Dr. Yavuz Odabaşı

Kurumsal web siteleri e ticaret siteleri elektronik pazaryerleri ve şimdi de sosyal ağlar. İnternet toplumu genel ve mikro ağlarda toplanıyor. Haberleşiyor paylaşıyor işaretleşiyor örgütleniyor tepki üretiyor. Kısaca her geçen gün daha çok insan ve kurum internette sosyal ağlarda yaşamaya başlıyor. Kurumsal bloglar YouTube Facebook hayatımızın birer parçası. Dr. Erkan Akar bu ilginç ve güncel konuyu yalın akıcı ve anlaşılır bir Türkçe ile hem iş dünyasına hem de akademik dünyaya başarılı bir şekilde anlatıyor...
Prof. Dr. İbrahim Kırcova

Sosyalleşmeyi bilgi bağlarıyla öğrenen bir kuşağın pazarlama gözlüğü takan gözlemcisi Erkan Akar Blogla Pazarlama kitabından sonra yeni çalışmasında sosyal medyaların hayata dair yansımalarını akademik bakış açısıyla irdeleyerek gelecekteki çalışmalara öncülük yapıyor. Pazarlama uygulamaları açısından yeni bir pencere olan sosyal medyalar hakkındaki temel kavram ve tartışmaları içeren çalışmasından dolayı sevgili genç meslektaşımı kutluyorum.
Prof. Dr. Muazzez Babacan

Yazar Hakkında
Yrd. Doç. Dr. Erkan Akar
1977 yılında Afyonda doğmuştur. Lisans öğrenimini Afyon Kocatepe Üniversitesi İ.İ.B.Fakültesinde 1999 yılında tamamladıktan sonra Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde Yönetim Organizasyon dalında yüksek lisans ve İşletme dalında doktora eğitimi yapmıştır. 2004 yılında doktor 2005 yılında yardımcı doçent olmuştur. Yazar halen Afyon Kocatepe Üniversitesi İ.İ.B.Fakültesi İşletme Bölümünde Öğretim Üyesi olarak görev yapmaktadır. Mart 2007 Mart 2010 tarihleri arasında Afyon Kocatepe Üniversitesinde Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdür yardımcılığı görevini yürütmüştür. Pazarlama ve e ticaret alanında yayınlanmış çalışmaları bulunmaktadır. Türkiyede bloglarla ilgili yazılan ilk kitabın Blogla Pazarlama sahibi olup Blogla Pazarlama adlı blogu 2006 yılından itibaren yürütmektedir. 2007 yılında yayımladığı Elektronik Ticaret ve Elektronik İş Uygulamalar Modeller Stratejiler adlı kitabının 2010 yılında 2. Baskısı yayımlanmıştır. Sosyal medya ve internet pazarlaması üzerine uzmanlaşmıştır.

Gün geçmiyor ki içinde bulunduğumuz Çağın Ruhuna uygun bilişim teknolojisiyle ilgili bir kitap yayınlanmasın. Son iki yıldır patlama yapan sosyal medya ve sosyal ağlar günümüzün en çok dikkat çeken konuların başında gelir. Sosyal medya ve sosyal ağlar ile pazarlama arasındaki bağın kurulması doğal olarak genç kuşak pazarlama akademisyenleri tarafından gerçekleşebilirdi. Değerli meslektaşım Erkan Akar da bunu başarıyla gerçekleştirdi bu kitapta. Elinizdeki kitap alanında öncü ilk kitaplardan biri olmasına karşın konuya teorik açıklamalar ve pratik yaklaşımlarla ve nelerin nasıl olduklarına ağırlık vermekle özgün bir nitelik kazanmaktadır. Kitabın içerdiği ve dile getirdiği konuların pratik ve yararlı olması bunun yanında okunması kolay ve okuyucunun ilgisini çekecek bir tarzda olması her kuruluşun pazarlama çalışmalarında yaşama geçirilebilecek uygulanabilir önerilerle dolu olması bu kitabın mutlaka okunmasını gerekli kılıyor.
Prof. Dr. Yavuz Odabaşı

Kurumsal web siteleri e ticaret siteleri elektronik pazaryerleri ve şimdi de sosyal ağlar. İnternet toplumu genel ve mikro ağlarda toplanıyor. Haberleşiyor paylaşıyor işaretleşiyor örgütleniyor tepki üretiyor. Kısaca her geçen gün daha çok insan ve kurum internette sosyal ağlarda yaşamaya başlıyor. Kurumsal bloglar YouTube Facebook hayatımızın birer parçası. Dr. Erkan Akar bu ilginç ve güncel konuyu yalın akıcı ve anlaşılır bir Türkçe ile hem iş dünyasına hem de akademik dünyaya başarılı bir şekilde anlatıyor...
Prof. Dr. İbrahim Kırcova

Sosyalleşmeyi bilgi bağlarıyla öğrenen bir kuşağın pazarlama gözlüğü takan gözlemcisi Erkan Akar Blogla Pazarlama kitabından sonra yeni çalışmasında sosyal medyaların hayata dair yansımalarını akademik bakış açısıyla irdeleyerek gelecekteki çalışmalara öncülük yapıyor. Pazarlama uygulamaları açısından yeni bir pencere olan sosyal medyalar hakkındaki temel kavram ve tartışmaları içeren çalışmasından dolayı sevgili genç meslektaşımı kutluyorum.
Prof. Dr. Muazzez Babacan

Yazar Hakkında
Yrd. Doç. Dr. Erkan Akar
1977 yılında Afyonda doğmuştur. Lisans öğrenimini Afyon Kocatepe Üniversitesi İ.İ.B.Fakültesinde 1999 yılında tamamladıktan sonra Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde Yönetim Organizasyon dalında yüksek lisans ve İşletme dalında doktora eğitimi yapmıştır. 2004 yılında doktor 2005 yılında yardımcı doçent olmuştur. Yazar halen Afyon Kocatepe Üniversitesi İ.İ.B.Fakültesi İşletme Bölümünde Öğretim Üyesi olarak görev yapmaktadır. Mart 2007 Mart 2010 tarihleri arasında Afyon Kocatepe Üniversitesinde Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdür yardımcılığı görevini yürütmüştür. Pazarlama ve e ticaret alanında yayınlanmış çalışmaları bulunmaktadır. Türkiyede bloglarla ilgili yazılan ilk kitabın Blogla Pazarlama sahibi olup Blogla Pazarlama adlı blogu 2006 yılından itibaren yürütmektedir. 2007 yılında yayımladığı Elektronik Ticaret ve Elektronik İş Uygulamalar Modeller Stratejiler adlı kitabının 2010 yılında 2. Baskısı yayımlanmıştır. Sosyal medya ve internet pazarlaması üzerine uzmanlaşmıştır.

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat