#smrgKİTABEVİ Sosyal Medya Araştırmaları 3: Göz(et)lenen Toplumdan Göz(et)lenen Bireye -

Kondisyon:
Yeni
Dizi Adı:
İletişim Bilim
ISBN-10:
9786059706575
Stok Kodu:
1199190030
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
436 s.
Basım Yeri:
Konya
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2016
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
238,00
Taksitli fiyat: 9 x 29,09
Siparişiniz 3&8 iş günü arasında kargoda
1199190030
576062
Sosyal Medya Araştırmaları 3: Göz(et)lenen Toplumdan Göz(et)lenen Bireye -
Sosyal Medya Araştırmaları 3: Göz(et)lenen Toplumdan Göz(et)lenen Bireye - #smrgKİTABEVİ
238.00
Gelişen iletişim teknolojileri ile birlikte internet, günümüzde bireysel ve toplumsal değişimi / dönüşümü en çok etkileyen bir iletişim ortamı olarak kendini hissettirmektedir. Etkileşimli web adı verilen Web 2.0, bireyleri sanal uzamın bir parçası konumuna sokmuştur. Paylaşımın güç kazandığı günümüz dünyasında internet ve sağladıkları, sadece hız kazandıran bir iletişim ortamı olmanın ötesinde; Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Periscope gibi ön plana çıkan ağlarla paylaşımın niteliğinin de değiştiği sosyal medya ortamlarını ortaya çıkarmıştır.

Etkileşimli web teknolojisi sosyal medyanın ortaya çıkmasını ve gelişim göstermesini sağlamıştır. Bugün gerek Türkiye'de gerekse dünyada, sosyal medya, etkisini giderek arttırmakta ve gündem belirleme konusunda kite iletişim araçları arasında en üst sıralarda yer almaktadır. Sosyal medyanın bu denli etkin bir role sahip olması asla tesadüfi değildir. 1960'lı yıllarda Kanadalı iletişim bilimci Marshall McLuhan'ın ortaya atmış olduğu global köy kavramı günümüzde sosyal paylaşım ağları aracılığıyla yeniden hayat bulmuş, reel ve sanal ayrımı ortadan kalkmıştır.

Bireylerin sosyal medyada gerçekleştirmiş olduğu paylaşımlar diğer kullanıcılar tarafından takip edilmekte ve birey, içine girmiş olduğu sanal ortamda sürekli gözetim altında tutulmaktadır. Burada dikkat çekilmesi gereken nokta bireyin bilinçli olarak kişisel bilgilerini sanal ortamda diğer kullanıcılara aktarmasıdır. Artık sosyal medya Jeremy Bentham'ın inşa ettiği "panoptikon" modelinin günümüze yansımış hali durumundadır. Her bir bireyin birer "panoptikon" oluşturduğu bir dünyayı aşamaktayız artık.

Elinizdeki kitapta sosyal medyayı farklı açılardan irdeleyen 15 özgün çalışma yer almaktadır. Çalışmalarda sosyal medya sosyolojik, kuramsal, sanatsal, hukuksal, eğitim ve kitle iletişimi açılarından irdelenmiştir.

Gelişen iletişim teknolojileri ile birlikte internet, günümüzde bireysel ve toplumsal değişimi / dönüşümü en çok etkileyen bir iletişim ortamı olarak kendini hissettirmektedir. Etkileşimli web adı verilen Web 2.0, bireyleri sanal uzamın bir parçası konumuna sokmuştur. Paylaşımın güç kazandığı günümüz dünyasında internet ve sağladıkları, sadece hız kazandıran bir iletişim ortamı olmanın ötesinde; Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Periscope gibi ön plana çıkan ağlarla paylaşımın niteliğinin de değiştiği sosyal medya ortamlarını ortaya çıkarmıştır.

Etkileşimli web teknolojisi sosyal medyanın ortaya çıkmasını ve gelişim göstermesini sağlamıştır. Bugün gerek Türkiye'de gerekse dünyada, sosyal medya, etkisini giderek arttırmakta ve gündem belirleme konusunda kite iletişim araçları arasında en üst sıralarda yer almaktadır. Sosyal medyanın bu denli etkin bir role sahip olması asla tesadüfi değildir. 1960'lı yıllarda Kanadalı iletişim bilimci Marshall McLuhan'ın ortaya atmış olduğu global köy kavramı günümüzde sosyal paylaşım ağları aracılığıyla yeniden hayat bulmuş, reel ve sanal ayrımı ortadan kalkmıştır.

Bireylerin sosyal medyada gerçekleştirmiş olduğu paylaşımlar diğer kullanıcılar tarafından takip edilmekte ve birey, içine girmiş olduğu sanal ortamda sürekli gözetim altında tutulmaktadır. Burada dikkat çekilmesi gereken nokta bireyin bilinçli olarak kişisel bilgilerini sanal ortamda diğer kullanıcılara aktarmasıdır. Artık sosyal medya Jeremy Bentham'ın inşa ettiği "panoptikon" modelinin günümüze yansımış hali durumundadır. Her bir bireyin birer "panoptikon" oluşturduğu bir dünyayı aşamaktayız artık.

Elinizdeki kitapta sosyal medyayı farklı açılardan irdeleyen 15 özgün çalışma yer almaktadır. Çalışmalarda sosyal medya sosyolojik, kuramsal, sanatsal, hukuksal, eğitim ve kitle iletişimi açılarından irdelenmiştir.

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 238,00    238,00   
2 123,76    247,52   
3 84,09    252,28   
6 42,84    257,04   
9 29,09    261,80   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 238,00    238,00   
2 123,76    247,52   
3 84,09    252,28   
6 42,84    257,04   
9 29,09    261,80   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 238,00    238,00   
2 123,76    247,52   
3 84,09    252,28   
6 42,84    257,04   
9 29,09    261,80   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 238,00    238,00   
2 123,76    247,52   
3 84,09    252,28   
6 42,84    257,04   
9 29,09    261,80   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 238,00    238,00   
2 123,76    247,52   
3 84,09    252,28   
6 42,84    257,04   
9 29,09    261,80   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 238,00    238,00   
2 123,76    247,52   
3 84,09    252,28   
6 42,84    257,04   
9 29,09    261,80   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 238,00    238,00   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat