#smrgKİTABEVİ Reklamcılık: Bakmak ve Görmek - 2009

Kondisyon:
Yeni
ISBN-10:
9789756361962
Hazırlayan:
Derya Tellan
Stok Kodu:
1199001110
Boyut:
14x20
Sayfa Sayısı:
325 s.
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2009
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
indirimli
104,00
Taksitli fiyat: 9 x 12,71
Siparişiniz 5 iş günü arasında kargoda
1199001110
387274
Reklamcılık: Bakmak ve Görmek -        2009
Reklamcılık: Bakmak ve Görmek - 2009 #smrgKİTABEVİ
104.00
Sanayileşmenin Ürünü Olarak Reklamcılık -Derya Tellan- Reklamları Görmek: Reklam Metinlerinin Ait Olduğu Kültürler ve Egemen Form Olarak Tüketim Kültürü -Banu Dağtaş- Fransız Ekolü İçerisinden Tüketim Kültürü Algılaması: Baudrillard, Bourdieu ve Mattelart'ın Tüketim Kültürü Görüşlerine İlişkin Genel Bir Değerlendirme -Hüseyin Köse- Reklamlar ve Tüketimin Ekonomi Politiği -Levent Yaylagül- Çağdaş Zamanların Hileli Güdüleyicileri: Reklam Fotoğrafları -Ali M. Bayraktaroğlu- Apartmanlar, Cadillaclar, Çifte Çifte Uşaklar: 1950-1960 Yılları Arasında Türk Sinemasında Tüketen Kahramanlar -Aslıhan Doğanlar Topçu- Etkili Bir Reklam Ortamı Olarak Radyo -A. Kadir Atik- Görüntünün Egemenliği: Televizyon Reklamcılığı Derya Tellan - Adem Yılmaz Duyarlılığın Yeniden Şekillenmesi: Yeşil Reklamcılık -Şule Yüksel Öztürk- Reklam Etkilerini ve Reklamın Etkinliğini Ölçmek: Modeller ve Teknikler -Derya Tellan-
Sanayileşmenin Ürünü Olarak Reklamcılık -Derya Tellan- Reklamları Görmek: Reklam Metinlerinin Ait Olduğu Kültürler ve Egemen Form Olarak Tüketim Kültürü -Banu Dağtaş- Fransız Ekolü İçerisinden Tüketim Kültürü Algılaması: Baudrillard, Bourdieu ve Mattelart'ın Tüketim Kültürü Görüşlerine İlişkin Genel Bir Değerlendirme -Hüseyin Köse- Reklamlar ve Tüketimin Ekonomi Politiği -Levent Yaylagül- Çağdaş Zamanların Hileli Güdüleyicileri: Reklam Fotoğrafları -Ali M. Bayraktaroğlu- Apartmanlar, Cadillaclar, Çifte Çifte Uşaklar: 1950-1960 Yılları Arasında Türk Sinemasında Tüketen Kahramanlar -Aslıhan Doğanlar Topçu- Etkili Bir Reklam Ortamı Olarak Radyo -A. Kadir Atik- Görüntünün Egemenliği: Televizyon Reklamcılığı Derya Tellan - Adem Yılmaz Duyarlılığın Yeniden Şekillenmesi: Yeşil Reklamcılık -Şule Yüksel Öztürk- Reklam Etkilerini ve Reklamın Etkinliğini Ölçmek: Modeller ve Teknikler -Derya Tellan-
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 104,00    104,00   
2 54,08    108,16   
3 36,75    110,24   
6 18,72    112,32   
9 12,71    114,40   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 104,00    104,00   
2 54,08    108,16   
3 36,75    110,24   
6 18,72    112,32   
9 12,71    114,40   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 104,00    104,00   
2 54,08    108,16   
3 36,75    110,24   
6 18,72    112,32   
9 12,71    114,40   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 104,00    104,00   
2 54,08    108,16   
3 36,75    110,24   
6 18,72    112,32   
9 12,71    114,40   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 104,00    104,00   
2 54,08    108,16   
3 36,75    110,24   
6 18,72    112,32   
9 12,71    114,40   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 104,00    104,00   
2 54,08    108,16   
3 36,75    110,24   
6 18,72    112,32   
9 12,71    114,40   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 104,00    104,00   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat