#smrgSAHAF Pazarlama Savaşı: Pazarlamanın Temellerini Değiştiren Kitap -

Hazırlayan:
Cemal Engin
Stok Kodu:
1199082578
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
232 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2007
Çeviren:
Ümit Şensoy
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
0,00
1199082578
468437
Pazarlama Savaşı: Pazarlamanın Temellerini Değiştiren Kitap -
Pazarlama Savaşı: Pazarlamanın Temellerini Değiştiren Kitap - #smrgSAHAF
0.00
Pazarlamanın temellerini değiştirmiş iki ünlü uzman gene karşınızda.

Pazarlama Savaşı Jack Trout ile Al Ries'in yirmi yıl önce yayımladıkları Pazarlama Savaşı'nın 21. yüzyılın yeni gerçeklikleri temelinde gözden geçirilmiş yeni baskısı. Son yirmi yılın pazarlama ve reklam kampanyalarının deneyimleri ele alınıyor. Ancak Trout ve Ries, önerdikleri stratejilerin bugün de geçerliliklerini koruduğu görüşündeler:

“Pazarlama bir savaştır; burada düşman rakipler ve fethedilecek yer de müşteridir.”

Kitabın içerdiği konulara örnekler:

Pazarlama savaşında saldırı, savunma, kanat saldırısı ve gerilla savaşının temel ilkeleri;

Büyük/küçük şirketlerin pazarlama ve reklam kampanyalarında gözden kaçırdıkları noktalar;

Muazzam reklam ve pazarlama kampanyalarının neden başarılı veya başarısız oldukları ve

Pazar liderlerinin başarı öykülerinin analizi.

Günümüzdeki pazarlama savaşlarında rakiplerinizi etkisizleştirmek için sizi benzersiz cephanelikle donatacak bir kitap.

Pazarlamanın temellerini değiştirmiş iki ünlü uzman gene karşınızda.

Pazarlama Savaşı Jack Trout ile Al Ries'in yirmi yıl önce yayımladıkları Pazarlama Savaşı'nın 21. yüzyılın yeni gerçeklikleri temelinde gözden geçirilmiş yeni baskısı. Son yirmi yılın pazarlama ve reklam kampanyalarının deneyimleri ele alınıyor. Ancak Trout ve Ries, önerdikleri stratejilerin bugün de geçerliliklerini koruduğu görüşündeler:

“Pazarlama bir savaştır; burada düşman rakipler ve fethedilecek yer de müşteridir.”

Kitabın içerdiği konulara örnekler:

Pazarlama savaşında saldırı, savunma, kanat saldırısı ve gerilla savaşının temel ilkeleri;

Büyük/küçük şirketlerin pazarlama ve reklam kampanyalarında gözden kaçırdıkları noktalar;

Muazzam reklam ve pazarlama kampanyalarının neden başarılı veya başarısız oldukları ve

Pazar liderlerinin başarı öykülerinin analizi.

Günümüzdeki pazarlama savaşlarında rakiplerinizi etkisizleştirmek için sizi benzersiz cephanelikle donatacak bir kitap.

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat