#smrgKİTABEVİ Otobüsten İndim BMW'ye Bindim -

Stok Kodu:
1199181032
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
352 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2015
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
Kategori:
0,00
1199181032
567099
Otobüsten İndim BMW'ye Bindim -
Otobüsten İndim BMW'ye Bindim - #smrgKİTABEVİ
0.00
Nasıl tanınmış bir yatırımcı ve TV yıldızı oldum?

Öğretmen bir annenin ve emekli asker bir babanın çocuğu olarak şunları rüyamda görsem inanmazdım. Cebimde beş para yokken kurduğum şirket, Türkiye'nin en önemli 100 franchising markasından biri olacak, girişimciliğin beşiği olan Amerika Birleşik Devletleri'nin Başkanı beni girişimciliği konuşmak üzere Beyaz Saray'a davet edecek, dünyanın 16. büyük ekonomisinin en başındaki insan olan Başbakanımız, Obama'ya yazdığı özel mektubu benimle gönderecek. Şunları da rüyamda görsem inanmazdım: Başkan Obama, dünya çapında davet ettiği 150 girişimci arasından sadece benimle baş başa görüşme yapacak, CNN International, Washington'da Obama'nın zirvesini canlı yayında benimle değerlendirecek, dünyanın en önemli girişimcilik şov programında 22 ülkenin 110 Dragon'undan biri ben olacağım... Torpilim yoktu, param yoktu, çevrem yoktu. Ama bunların hepsi oldu.

Şuna gönülden inanıyorum: Güzel ülkemiz herkesin rüyalarını gerçeğe dönüştürebile-ceği bir ülke. Yeter ki isteyelim. İstiyorum ki herkes bir de benim baktığım pencereden baksın dünyaya.Çünkü bir öğretmen çocuğu ve emekli bir askerin oğlu olarak ben yaptıysam ve başardıysam, daha iyilerini siz de kolaylıkla yapabilirsiniz. Bu kitapta, yaptığım her şeyi ve nasıl yaptığımı bütün samimiyetimle anlattım. Soluksuz okuyacağınızdan eminim.

YAZAR Baybars Altuntaş Kimdir?
1970 İstanbul doğumlu olan Baybars Altuntaş; Boğaziçi Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği Bölümü mezunu. Henüz üniversitede 3. Sınıf öğrencisi iken 1992 yılında Deulcom International'ı kuran Baybars Altuntaş; üniversite 2.sınıf öğrencisiyken 1991 yılında da Türkiye Franchising Derneği'nin kuruluşunu yaparak Türk ekonomi dünyasında çok ses getiren bir çalışmaya imza attı. Henüz üniversite öğrencisiyken geliştirdiği özgün eğitim modeli ile kuruluşunu yaptığı Deulcom International ‘Eurowards En Hızlı Gelişen 3.Türk Markası' olarak ekonomi dünyasında yerini aldı.

Nasıl tanınmış bir yatırımcı ve TV yıldızı oldum?

Öğretmen bir annenin ve emekli asker bir babanın çocuğu olarak şunları rüyamda görsem inanmazdım. Cebimde beş para yokken kurduğum şirket, Türkiye'nin en önemli 100 franchising markasından biri olacak, girişimciliğin beşiği olan Amerika Birleşik Devletleri'nin Başkanı beni girişimciliği konuşmak üzere Beyaz Saray'a davet edecek, dünyanın 16. büyük ekonomisinin en başındaki insan olan Başbakanımız, Obama'ya yazdığı özel mektubu benimle gönderecek. Şunları da rüyamda görsem inanmazdım: Başkan Obama, dünya çapında davet ettiği 150 girişimci arasından sadece benimle baş başa görüşme yapacak, CNN International, Washington'da Obama'nın zirvesini canlı yayında benimle değerlendirecek, dünyanın en önemli girişimcilik şov programında 22 ülkenin 110 Dragon'undan biri ben olacağım... Torpilim yoktu, param yoktu, çevrem yoktu. Ama bunların hepsi oldu.

Şuna gönülden inanıyorum: Güzel ülkemiz herkesin rüyalarını gerçeğe dönüştürebile-ceği bir ülke. Yeter ki isteyelim. İstiyorum ki herkes bir de benim baktığım pencereden baksın dünyaya.Çünkü bir öğretmen çocuğu ve emekli bir askerin oğlu olarak ben yaptıysam ve başardıysam, daha iyilerini siz de kolaylıkla yapabilirsiniz. Bu kitapta, yaptığım her şeyi ve nasıl yaptığımı bütün samimiyetimle anlattım. Soluksuz okuyacağınızdan eminim.

YAZAR Baybars Altuntaş Kimdir?
1970 İstanbul doğumlu olan Baybars Altuntaş; Boğaziçi Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği Bölümü mezunu. Henüz üniversitede 3. Sınıf öğrencisi iken 1992 yılında Deulcom International'ı kuran Baybars Altuntaş; üniversite 2.sınıf öğrencisiyken 1991 yılında da Türkiye Franchising Derneği'nin kuruluşunu yaparak Türk ekonomi dünyasında çok ses getiren bir çalışmaya imza attı. Henüz üniversite öğrencisiyken geliştirdiği özgün eğitim modeli ile kuruluşunu yaptığı Deulcom International ‘Eurowards En Hızlı Gelişen 3.Türk Markası' olarak ekonomi dünyasında yerini aldı.

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat