#smrgSAHAF Öğretim İlke ve Yöntemler -

ISBN-10:
97860558630637
Hazırlayan:
Salih Uşun
Stok Kodu:
1199101038
Boyut:
16x24
Sayfa Sayısı:
284 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2008
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
0,00
1199101038
486835
Öğretim İlke ve Yöntemler  -
Öğretim İlke ve Yöntemler - #smrgSAHAF
0.00
Halen görev yapan öğretmenlerimize ile tüm eğitimcilere, fakülte öğretim elemanlarımıza özellikle de Eğitim Fakülteleri lisans programlarında yer alan Öğretim İlke ve Yöntemleri dersi için lisans öğrencilerine yazılı bir kaynak oluşturma amacı ile titiz bir biçimde hazırlanan bu çalışma altı ana bölümden oluşmaktadır. Bir ekip çalışması ürünü olan ve YÖK'ün söz konusu ders için belirlemiş olduğu “kur tanımlaması” esas alınarak hazırlanmış olan bu kitabın birinci bölümünde; eğitim ve öğretim ile ilgili temel kavramlara yer verilmiştir. İkinci bölümde; eğitim ve öğretimin planlanması konusu, planlar konusunda çok sayıda örnekler de sunularak ele alınmıştır. Üçüncü bölümde; öğrencilere, öğrenmeleri konusunda verilmesi gereken ilk bilgi olan öğrenme stratejileri konusu açıklanmıştır; dördüncü bölümde öğretim ilke , strateji ve yöntemleri ile öğretim teknikleri ve beşinci bölümde öğrenme-öğretme yardımcıları olan öğretim araç ve gereçleri konusu ayrıntılı ve sistematik biçimde inceleme konusu yapılmıştır. Kitabın son bölümü olan altıncı bölümde ise; öğretim ilke , yaklaşım (strateji) ve tasarımları (yöntemleri) ile öğretim uygulayımlarını (tekniklerini) sınıfta yaşama geçirmesi beklenen öğretmenlerimizin “öğretim hizmetinin niteliğini artırmada rolleri-görevleri ve yeterlikleri” konusu ele alınmıştır. (Kitap tanıtımından)
Halen görev yapan öğretmenlerimize ile tüm eğitimcilere, fakülte öğretim elemanlarımıza özellikle de Eğitim Fakülteleri lisans programlarında yer alan Öğretim İlke ve Yöntemleri dersi için lisans öğrencilerine yazılı bir kaynak oluşturma amacı ile titiz bir biçimde hazırlanan bu çalışma altı ana bölümden oluşmaktadır. Bir ekip çalışması ürünü olan ve YÖK'ün söz konusu ders için belirlemiş olduğu “kur tanımlaması” esas alınarak hazırlanmış olan bu kitabın birinci bölümünde; eğitim ve öğretim ile ilgili temel kavramlara yer verilmiştir. İkinci bölümde; eğitim ve öğretimin planlanması konusu, planlar konusunda çok sayıda örnekler de sunularak ele alınmıştır. Üçüncü bölümde; öğrencilere, öğrenmeleri konusunda verilmesi gereken ilk bilgi olan öğrenme stratejileri konusu açıklanmıştır; dördüncü bölümde öğretim ilke , strateji ve yöntemleri ile öğretim teknikleri ve beşinci bölümde öğrenme-öğretme yardımcıları olan öğretim araç ve gereçleri konusu ayrıntılı ve sistematik biçimde inceleme konusu yapılmıştır. Kitabın son bölümü olan altıncı bölümde ise; öğretim ilke , yaklaşım (strateji) ve tasarımları (yöntemleri) ile öğretim uygulayımlarını (tekniklerini) sınıfta yaşama geçirmesi beklenen öğretmenlerimizin “öğretim hizmetinin niteliğini artırmada rolleri-görevleri ve yeterlikleri” konusu ele alınmıştır. (Kitap tanıtımından)
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat