#smrgDERGİMilli Eğitim : Üç Aylık Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi Yıl: 40 Sayı: 189 Kış#smrgStoktanTeslim

Table Of Contents
Ankara Okul Bahçelerinin Katılımcı Yöntemle Yenilenmesi: Aydın Özdemir - Mehmet Çorakçı - Renovation Of Ankara's Schoolyards By Participatory Approaches
Üç Farklı Düzeyde Okul Bölgesinin Ulaşım Yönetiminin Karşılaştırılması: Amerika Birleşik Devletleri - Nevada Örneği: Ünal Akyüz - Rebecca Bailey Tornes - Kathy Bomba Edgerton - Comparison Of Transportation Method Of School District At Three Different Levels
İlköğretim Okul Müdürlerinin Sınıf Denetim Yeterliğini Artırmak Amacıyla Hazırlanan ve Uygulanan Seminer Programının Değerlendirilmesi: Nail Yıldırım - Gülay Bedir - The Evaluation Of Seminar Programme Prepared And Applied With The Purpose Of Increasing The Adequacy Of Principals' Classroom Supervising
Projeden Uygulamaya MEGEP (Mesleği Eğitimin Güçlendirilmesi: İsmail Gök
Coğrafya Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirme Araçlarının Kullanımı: Ufuk Karakuş - Çağrı Öztürk Demirbaş
Anne Babaların Çocuklarının Temel Gereksinimlerinin Yaklaşım Tarzlarının Çocukların Duygusal İstismar - İhmail Durumuna Etkisi (Kırşehir İli Örneği): Ayşegül Şakır Selimhocaoğlu
Mısırın Gizemi Kitabın Çoklu Zeka Kuramı Açısından Değerlendirimesi ve MEB'e Öneriler: Mustafa Tenekeci
Bir Hizmetiçi Eğitim Kursunun Etkililiği: Öğretim Yöntem ve Teknikleri: Nevzat Yiğit - Taner Altun
5. ve 6. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Sınav Sorularının Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi: Mustafa Demir
Sosyal Bilgiler Dersinde Değer Eğitimine İlişkin Öğretmenlerin Görüşleri: Süleyman Yiğittir - Hamza Keleş
İlköğretim Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretme - Öğrenme Durumlarıyla İlgili Temel Çalışmalar: Yılmaz Geçit
Tarih Öğretiminde Anahat ve Matris Not Alma Tekniklerinin Kullanılmasının Önemi: Ayten Kiriş - Mustafa Safran
Türkiye'de Yayınlanan Hakemli Eğitim Bilimleri Dergilerinin Değerlendirilmesi: Yılmaz Sarıer
Okunabilirlik ve İlköğretim 1. Sınıf Türkçe Der Kitabındaki Bazı Metinlerin Okunabilirlik Açısından Değerlendirilmesi: Mesiha Tosunoğlu - Yağmur Özge Özlük
Türkçe ve Almanca Ana Dili Ders Kitaplarında Yazma Eğitimi: Berrin Kasapoğlu
Yeni İlköğretim Matematik Programı Hakkında Öğrenci Velileri Ne Düşünüyor: Ali Eraslan
Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması: Ercan Akpınar - Eylem Yıldız - Nilgün Tatar - Ömer Ergin
Elazığ Milli Eğitim Müdürlüğü'nün 2023 Yılı Spor Stratejisi: Model Önerisi: Bilal Çoban - Yunus Emre Karakaya
Milli Eğitim Dergisi Yayın İlkeleri
- Açıklama
- İçindekiler
Table Of Contents
Ankara Okul Bahçelerinin Katılımcı Yöntemle Yenilenmesi: Aydın Özdemir - Mehmet Çorakçı - Renovation Of Ankara's Schoolyards By Participatory Approaches
Üç Farklı Düzeyde Okul Bölgesinin Ulaşım Yönetiminin Karşılaştırılması: Amerika Birleşik Devletleri - Nevada Örneği: Ünal Akyüz - Rebecca Bailey Tornes - Kathy Bomba Edgerton - Comparison Of Transportation Method Of School District At Three Different Levels
İlköğretim Okul Müdürlerinin Sınıf Denetim Yeterliğini Artırmak Amacıyla Hazırlanan ve Uygulanan Seminer Programının Değerlendirilmesi: Nail Yıldırım - Gülay Bedir - The Evaluation Of Seminar Programme Prepared And Applied With The Purpose Of Increasing The Adequacy Of Principals' Classroom Supervising
Projeden Uygulamaya MEGEP (Mesleği Eğitimin Güçlendirilmesi: İsmail Gök
Coğrafya Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirme Araçlarının Kullanımı: Ufuk Karakuş - Çağrı Öztürk Demirbaş
Anne Babaların Çocuklarının Temel Gereksinimlerinin Yaklaşım Tarzlarının Çocukların Duygusal İstismar - İhmail Durumuna Etkisi (Kırşehir İli Örneği): Ayşegül Şakır Selimhocaoğlu
Mısırın Gizemi Kitabın Çoklu Zeka Kuramı Açısından Değerlendirimesi ve MEB'e Öneriler: Mustafa Tenekeci
Bir Hizmetiçi Eğitim Kursunun Etkililiği: Öğretim Yöntem ve Teknikleri: Nevzat Yiğit - Taner Altun
5. ve 6. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Sınav Sorularının Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi: Mustafa Demir
Sosyal Bilgiler Dersinde Değer Eğitimine İlişkin Öğretmenlerin Görüşleri: Süleyman Yiğittir - Hamza Keleş
İlköğretim Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretme - Öğrenme Durumlarıyla İlgili Temel Çalışmalar: Yılmaz Geçit
Tarih Öğretiminde Anahat ve Matris Not Alma Tekniklerinin Kullanılmasının Önemi: Ayten Kiriş - Mustafa Safran
Türkiye'de Yayınlanan Hakemli Eğitim Bilimleri Dergilerinin Değerlendirilmesi: Yılmaz Sarıer
Okunabilirlik ve İlköğretim 1. Sınıf Türkçe Der Kitabındaki Bazı Metinlerin Okunabilirlik Açısından Değerlendirilmesi: Mesiha Tosunoğlu - Yağmur Özge Özlük
Türkçe ve Almanca Ana Dili Ders Kitaplarında Yazma Eğitimi: Berrin Kasapoğlu
Yeni İlköğretim Matematik Programı Hakkında Öğrenci Velileri Ne Düşünüyor: Ali Eraslan
Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması: Ercan Akpınar - Eylem Yıldız - Nilgün Tatar - Ömer Ergin
Elazığ Milli Eğitim Müdürlüğü'nün 2023 Yılı Spor Stratejisi: Model Önerisi: Bilal Çoban - Yunus Emre Karakaya
Milli Eğitim Dergisi Yayın İlkeleri
Stok Kodu:303185276Boyut:16x24Sayfa Sayısı:310 s.Basım Yeri:AnkaraBaskı:1Basım Tarihi:2011Kapak Türü:KartonKağıt Türü:3. HamurDili:Türkçe
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.