Sepetim 0 Toplam: 0,00 TL
%25
Milli Eğitim Üç Aylık Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi Sayı: 168 Güz Milli Eğitim Üç Aylık Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi Sayı: 168 Güz

#smrgDERGİMilli Eğitim Üç Aylık Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi Yıl: 33 Sayı: 168 Güz#smrgStoktanTeslim

Liste Fiyatı : 15,00
İndirimli Fiyat : 11,25
Kazancınız : 3,75
303184180
184180
Milli Eğitim Üç Aylık Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi Yıl: 33  Sayı: 168    Güz
Milli Eğitim Üç Aylık Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi Yıl: 33 Sayı: 168 Güz #smrgDERGİ #smrgStoktanTeslim
MEB Milli Eğitim Bakanlığı
11.25
İçindekiler

Table Of Contents

Eğitsel Bir Materyal Olarak Çocuk Hikaye ve Romanların Nitelik Düzeyi: Mehmet Taşdemir: The Quality Level Of Child's Narration And Novels As A Pedagogical Materials

Abdülhak Hamid'in Şiirlerinde Ölüm Tefekkürü ve Mezar Tasavvuru: Kemal Erol - The Death Contemplation And The Concept Of Grace In Abdülhak Hamid's Poems

Eğik El Yazısı Öğretimi: Mustafa Başaran - Halit Karatay - Teaching Cursive Handwriting

Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Demografik Yapısı ve Meslek Yüksek Okullarının Etkinliği Üzerine Bir Araştırma: Feridun Kaya - A Resarch On Higher Vocational Schools Students' Demographical Structure And Activities Of These Schools

16. Yüzyıldaki Bazı Divan Şairlerinin “Şiire ve Okura Dair” Görüşleri: Yavuz Bayram - The Views Of Some Divan Poets “On Poem And Reader” In The 16th Century

Sınıf Yönetiminde Örnek Olaylar: Mehmet Okutan - Example - Events In Classroom Management

Sesle İlgili Kavramlar ve Konuşma Eğitimi: Murat Özbay - Sound Related Concepts And Speeking Education

Tarih Dersinde Ahlaki Değerlerin Aktarımı “Bir Okuma Parçası Örneği”: Kadir Ulusoy

Transference Of Moral Values In History Lesson “A Sample Of Reading Passage”

Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Çalgı Eğitimindeki Sorunları ve Kişisel Özellikleri Arasındaki İlişkiler: Çetin Aydar - Sabahat Özmenteş - The Relations Between Individual Properties And The Problems In Musical Instrument Training Of Anadolian Fine Arts High School Students

Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi - II Uyglamasına İlişkin Algılar: Ali Osman Alakuş - Behçet Oral - Levent Mercin

- The Perceptions Of Prospective Teachers In Department Of Fine Arts With Regard To School Experience II Application

Örnek Olaya Dayalı Öğretim Yönteminin Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Ders Başarısı ve Sınıf Öğrencilerinin Ders Başarısı ve Derse Karşı Tutumlarına Olan Etkisinin İncelenmesi: Mürvet Özkan - Ali Azar - The Examination Of Effect To Lesson Achievement And Lesson Attitude Of 9th Class Students Of Educational Method Based On Sample Event

Coğrafya Öğretmenlerinin Dokuzuncu Sınıf Coğrafya Dersinin İçeriği ve Öğretim Süreci Hakkında Görüşleri: Mete Alım - Namık Tanfer Altaş - The View Of Teacher On The Content Of Ninth - Grade Geography Teaching Program And Teaching Process

Üniversite 1. Sınıf Öğrencilerinin Temel Fizik Laboratuvar Araçlarını Tanıma Bilgileri: Burak Kağan Temiz - Uygar Kanlı - The Identification Of First - Year Undergraduate Students' Understanding On The Basic Physics Laboratory Equipments

Farklı Alanlardan Mezun Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Tutumları: Ercan Akpınar - Gül Ünal - Ömer Ergin - The Attitudes Towards Science Teaching Of Science Teachers Graduated From Different Fields

Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarının Empatik Tutumlarına İlişkin Algıları İle Ders Başarıları Arasındaki İlişki: Mehmet Murat - Habib Özgan - H. İsmail Arslantaş - The Relationship Between Prospective Teachers' Perceptions Towards Empathic Attitudes On Theri Instructors And Their Course Accomplishments

Öğretmen Adaylarının İlköğretim Okullarında Yaptıkları Öğretmenlik Uygulamasının Yetişmelerindeki Rolü: Hasan Hüseyin Özkan - Mustafa Albayrak - Kadir Berber - The Function Of Teachin Application Of Prospective Teachers In Primary Schools

Alternatif Bir Öğrenme Aracı: Poster Sunumu Ödevi: Orhan Arslan - Nilay Keskin - Nihal Doğan Bora - An Alternative Learning Style: Poster Presantation

Devlet Okullarında ve Özel Okullarda Kutlanan ve Anılan Belirli Gün ve Haftaların Etkililik Düzeylerinin Kıyası (Kayseri İl Örneği): Kemal Duruhan - Gülay Bedir - Comparing The Effectiveness Level Of Special Days And Weeks Celebrated In Special And Private Schools

Yayın İlkeleri

  • Açıklama
    • İçindekiler

      Table Of Contents

      Eğitsel Bir Materyal Olarak Çocuk Hikaye ve Romanların Nitelik Düzeyi: Mehmet Taşdemir: The Quality Level Of Child's Narration And Novels As A Pedagogical Materials

      Abdülhak Hamid'in Şiirlerinde Ölüm Tefekkürü ve Mezar Tasavvuru: Kemal Erol - The Death Contemplation And The Concept Of Grace In Abdülhak Hamid's Poems

      Eğik El Yazısı Öğretimi: Mustafa Başaran - Halit Karatay - Teaching Cursive Handwriting

      Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Demografik Yapısı ve Meslek Yüksek Okullarının Etkinliği Üzerine Bir Araştırma: Feridun Kaya - A Resarch On Higher Vocational Schools Students' Demographical Structure And Activities Of These Schools

      16. Yüzyıldaki Bazı Divan Şairlerinin “Şiire ve Okura Dair” Görüşleri: Yavuz Bayram - The Views Of Some Divan Poets “On Poem And Reader” In The 16th Century

      Sınıf Yönetiminde Örnek Olaylar: Mehmet Okutan - Example - Events In Classroom Management

      Sesle İlgili Kavramlar ve Konuşma Eğitimi: Murat Özbay - Sound Related Concepts And Speeking Education

      Tarih Dersinde Ahlaki Değerlerin Aktarımı “Bir Okuma Parçası Örneği”: Kadir Ulusoy

      Transference Of Moral Values In History Lesson “A Sample Of Reading Passage”

      Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Çalgı Eğitimindeki Sorunları ve Kişisel Özellikleri Arasındaki İlişkiler: Çetin Aydar - Sabahat Özmenteş - The Relations Between Individual Properties And The Problems In Musical Instrument Training Of Anadolian Fine Arts High School Students

      Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi - II Uyglamasına İlişkin Algılar: Ali Osman Alakuş - Behçet Oral - Levent Mercin

      - The Perceptions Of Prospective Teachers In Department Of Fine Arts With Regard To School Experience II Application

      Örnek Olaya Dayalı Öğretim Yönteminin Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Ders Başarısı ve Sınıf Öğrencilerinin Ders Başarısı ve Derse Karşı Tutumlarına Olan Etkisinin İncelenmesi: Mürvet Özkan - Ali Azar - The Examination Of Effect To Lesson Achievement And Lesson Attitude Of 9th Class Students Of Educational Method Based On Sample Event

      Coğrafya Öğretmenlerinin Dokuzuncu Sınıf Coğrafya Dersinin İçeriği ve Öğretim Süreci Hakkında Görüşleri: Mete Alım - Namık Tanfer Altaş - The View Of Teacher On The Content Of Ninth - Grade Geography Teaching Program And Teaching Process

      Üniversite 1. Sınıf Öğrencilerinin Temel Fizik Laboratuvar Araçlarını Tanıma Bilgileri: Burak Kağan Temiz - Uygar Kanlı - The Identification Of First - Year Undergraduate Students' Understanding On The Basic Physics Laboratory Equipments

      Farklı Alanlardan Mezun Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Tutumları: Ercan Akpınar - Gül Ünal - Ömer Ergin - The Attitudes Towards Science Teaching Of Science Teachers Graduated From Different Fields

      Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarının Empatik Tutumlarına İlişkin Algıları İle Ders Başarıları Arasındaki İlişki: Mehmet Murat - Habib Özgan - H. İsmail Arslantaş - The Relationship Between Prospective Teachers' Perceptions Towards Empathic Attitudes On Theri Instructors And Their Course Accomplishments

      Öğretmen Adaylarının İlköğretim Okullarında Yaptıkları Öğretmenlik Uygulamasının Yetişmelerindeki Rolü: Hasan Hüseyin Özkan - Mustafa Albayrak - Kadir Berber - The Function Of Teachin Application Of Prospective Teachers In Primary Schools

      Alternatif Bir Öğrenme Aracı: Poster Sunumu Ödevi: Orhan Arslan - Nilay Keskin - Nihal Doğan Bora - An Alternative Learning Style: Poster Presantation

      Devlet Okullarında ve Özel Okullarda Kutlanan ve Anılan Belirli Gün ve Haftaların Etkililik Düzeylerinin Kıyası (Kayseri İl Örneği): Kemal Duruhan - Gülay Bedir - Comparing The Effectiveness Level Of Special Days And Weeks Celebrated In Special And Private Schools

      Yayın İlkeleri

      Stok Kodu
      :
      303184180
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      263 s.
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2005
      Kapak Türü
      :
      Karton
      Kağıt Türü
      :
      3. Hamur
      Dili
      :
      Türkçe
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat