#smrgSAHAF Mavi Okyanus Stratejisi: Çekişmesiz Pazar Alanı Yaratmak ve Rekabeti Etkisiz Kılmak -

Stok Kodu:
1199070261
Boyut:
16x24
Sayfa Sayısı:
240 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2005
Çeviren:
Şükrü Alpagut
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
0,00
1199070261
456163
Mavi Okyanus Stratejisi: Çekişmesiz Pazar Alanı Yaratmak ve Rekabeti Etkisiz Kılmak  -
Mavi Okyanus Stratejisi: Çekişmesiz Pazar Alanı Yaratmak ve Rekabeti Etkisiz Kılmak - #smrgSAHAF
0.00
SÜREGİDEN KARLI BÜYÜME ARAYIŞINDA, şirketler başa baş rekabet içindedirler. Rekabet avantajı için savaşırlar, pazar payı için çatışırlar ve farklılaşma için mücadele ederler.

Ne var ki, günümüzün aşırı kalabalık endüstrilerinde cepheden rekabet, gitgide daralan bir kâr havuzu uğruna savaşan rakiplerin kanlı "kızıl okyanus"u ile , sonuçlanır. Başarının gereklilikleri hakkında bildiğinizi düşündüğünüz her şeye meydan okuyan bu kitapta, W. Chan Kim ve Renee Mauborgne, şirketlerin çoğu kızıl okyanuslarda rekabet etmelerine rağmen bu stratejinin gelecekte kârlı büyüme yaratma olasılığının gittikçe azaldığını ileri sürmektedirler.

Yüz yıldan daha uzun bir süreyi ve otuz endüstriyi kapsayan yüz elli stratejik hamleye ilişkin bir incelemeyi temel alan Kim ve Maugborne, geleceğin önde gelen şirketlerinin rakipleriyle mücadele vererek değil, büyüme vakti gelmiş çekişmesiz pazar alanında "mavi okyanuslar" yaratarak başarılı olacaklarını savunmaktadırlar. "Değer yenileme" adı verilen böyle stratejik hamleler, rakipleri çağ dışı kılarak ve yeni talebi serbest bırakarak, hem şirket hem de şirketin müşterileri için değerde hızlı sıçramalar yaratır.

Mavi Okyanus Stratejisi rekabeti anlamsız kılmak için sistematik bir yaklaşım getirmektedir. Çerçeve değişikliği sağlayan bu kitapta Kim ve Maugborne, mavi okyanusların başarılı şekilde yaratılıp ele geçirilmesi için kanıtlanmış bir analitik çerçeve ve araçlar sunmaktadır. Mavi Okyanus Stratejisi, pek çok endüstride gerçekleştirilmiş çok çeşitli stratejik hamleleri inceleyerek, her şirketin mavi okyanus stratejilerini başarılı şekilde formüle edip uygulayabileceği altı prensibe dikkat çekmektedir.

SÜREGİDEN KARLI BÜYÜME ARAYIŞINDA, şirketler başa baş rekabet içindedirler. Rekabet avantajı için savaşırlar, pazar payı için çatışırlar ve farklılaşma için mücadele ederler.

Ne var ki, günümüzün aşırı kalabalık endüstrilerinde cepheden rekabet, gitgide daralan bir kâr havuzu uğruna savaşan rakiplerin kanlı "kızıl okyanus"u ile , sonuçlanır. Başarının gereklilikleri hakkında bildiğinizi düşündüğünüz her şeye meydan okuyan bu kitapta, W. Chan Kim ve Renee Mauborgne, şirketlerin çoğu kızıl okyanuslarda rekabet etmelerine rağmen bu stratejinin gelecekte kârlı büyüme yaratma olasılığının gittikçe azaldığını ileri sürmektedirler.

Yüz yıldan daha uzun bir süreyi ve otuz endüstriyi kapsayan yüz elli stratejik hamleye ilişkin bir incelemeyi temel alan Kim ve Maugborne, geleceğin önde gelen şirketlerinin rakipleriyle mücadele vererek değil, büyüme vakti gelmiş çekişmesiz pazar alanında "mavi okyanuslar" yaratarak başarılı olacaklarını savunmaktadırlar. "Değer yenileme" adı verilen böyle stratejik hamleler, rakipleri çağ dışı kılarak ve yeni talebi serbest bırakarak, hem şirket hem de şirketin müşterileri için değerde hızlı sıçramalar yaratır.

Mavi Okyanus Stratejisi rekabeti anlamsız kılmak için sistematik bir yaklaşım getirmektedir. Çerçeve değişikliği sağlayan bu kitapta Kim ve Maugborne, mavi okyanusların başarılı şekilde yaratılıp ele geçirilmesi için kanıtlanmış bir analitik çerçeve ve araçlar sunmaktadır. Mavi Okyanus Stratejisi, pek çok endüstride gerçekleştirilmiş çok çeşitli stratejik hamleleri inceleyerek, her şirketin mavi okyanus stratejilerini başarılı şekilde formüle edip uygulayabileceği altı prensibe dikkat çekmektedir.

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat