#smrgSAHAF Marka Aklı: Starbucks, Whirlpool ve HallMark'ın Nasıl Birer Gerçek Marka Oldukları ve Markalama Başarılarının Arkasındaki Diğer Sırlar -

Stok Kodu:
1199183944
Boyut:
14x20
Sayfa Sayısı:
239 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
2
Basım Tarihi:
2000
Çeviren:
Azra Tuna Akartuna
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
0,00
1199183944
570008
Marka Aklı: Starbucks, Whirlpool ve HallMark'ın Nasıl Birer Gerçek Marka Oldukları ve Markalama Başarılarının Arkasındaki Diğer Sırlar -
Marka Aklı: Starbucks, Whirlpool ve HallMark'ın Nasıl Birer Gerçek Marka Oldukları ve Markalama Başarılarının Arkasındaki Diğer Sırlar - #smrgSAHAF
0.00
Markalaşma, yalnızca Coca-Cola ya da McDonald's gibi markaların tekelindeki bir alan değil. Rasyonel stratejiyi belirleyip, doğru süreci işletme gücüne sahip olabilecek her tüzel yöneticinin elde edebileceği bir başarı... The BrandMindset (Marka Aklı), marka ormanında yolunuzu kaybetmemeniz için hazırlanmış bir yol haritası. Kitap, bu karmaşık yolda size kılavuzluk ederken, nasıl gerçek bir marka yaratıp geliştirebileceğinizi, dahası "marka gibi" düşünmeyi nasıl özümseyebileceğinizi ayrıntılarıyla anlatıyor.

- Nasıl gerçek bir marka üretebiliriz?
- Bizim durumumuzda, ideal marka stratejisi ne olmalıdır?
- Bu nasıl bir çaba gerektirir ve kazancı, bütün bunlara değer mi?
- Ürün/hizmetimizin ayırt edici özelliği nedir?
- Kimin bakış açısı bizim için önemli; müşterilerimiz kimler?
- Onları nasıl bilgilendirir, ürün/hizmetimize güvenmelerini nasıl sağlarız?..

...sorularına net cevaplar veren kitapta, marka terminolojisi ise kapsamlı bir Brandictionary (Marka Sözlüğü) ile karşılığını buluyor. Hallmark Cards, Hampton Inn, Lexus, Whirlpool, Starbucks, Citibank ve Charter Club gibi başarılı marka profillerini de içeren The BrandMindset (Marka Aklı) her ölçekteki kurum için eğitici, keyifle okunan, pratik bir "Nasıl yapmalı?" kılavuzu...

Markalaşma, yalnızca Coca-Cola ya da McDonald's gibi markaların tekelindeki bir alan değil. Rasyonel stratejiyi belirleyip, doğru süreci işletme gücüne sahip olabilecek her tüzel yöneticinin elde edebileceği bir başarı... The BrandMindset (Marka Aklı), marka ormanında yolunuzu kaybetmemeniz için hazırlanmış bir yol haritası. Kitap, bu karmaşık yolda size kılavuzluk ederken, nasıl gerçek bir marka yaratıp geliştirebileceğinizi, dahası "marka gibi" düşünmeyi nasıl özümseyebileceğinizi ayrıntılarıyla anlatıyor.

- Nasıl gerçek bir marka üretebiliriz?
- Bizim durumumuzda, ideal marka stratejisi ne olmalıdır?
- Bu nasıl bir çaba gerektirir ve kazancı, bütün bunlara değer mi?
- Ürün/hizmetimizin ayırt edici özelliği nedir?
- Kimin bakış açısı bizim için önemli; müşterilerimiz kimler?
- Onları nasıl bilgilendirir, ürün/hizmetimize güvenmelerini nasıl sağlarız?..

...sorularına net cevaplar veren kitapta, marka terminolojisi ise kapsamlı bir Brandictionary (Marka Sözlüğü) ile karşılığını buluyor. Hallmark Cards, Hampton Inn, Lexus, Whirlpool, Starbucks, Citibank ve Charter Club gibi başarılı marka profillerini de içeren The BrandMindset (Marka Aklı) her ölçekteki kurum için eğitici, keyifle okunan, pratik bir "Nasıl yapmalı?" kılavuzu...

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat