#smrgSAHAF Kamuoyu Araştırmaları 1. Uluslararası Sempozyumu (Ankara, 17 - 19 Ekim 1988) -

Hazırlayan:
Ed.: Muharrem Varol
Stok Kodu:
1199034506
Boyut:
16x24
Sayfa Sayısı:
VIII + 348
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
1990
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
0,00
1199034506
420594
Kamuoyu Araştırmaları 1. Uluslararası Sempozyumu (Ankara, 17 - 19 Ekim 1988) -
Kamuoyu Araştırmaları 1. Uluslararası Sempozyumu (Ankara, 17 - 19 Ekim 1988) - #smrgSAHAF
0.00
İÇİNDEKİLER

SUNUŞ: Prof. Dr. Oya TOKGÖZ

BİRİNCİ OTURUM: PİYASA VE KAMUOYU ARAŞTIRMALARININ GELİŞİMİ

Dr. Nezih H. NEYZİ - Bülent H. TANLA: Piyasa ve Kamuoyu Araştırmalarının Gelişimi

Prof. Dr. Nermin ABADAN - UNAT: Türkiye'de Toplumsal Değişme, Piyasa Araştırmaları ve Kamuoyu Yoklamaları

İKİNCİ OTURUM: KAMUOYU KAMPANYALARI VE YOKLAMALARI

Prof. Dr. Oya TOKGÖZ: Ulusal Siyasal Kampanyalar

Y. Doç. Dr. Muharrem VAROL: Yerel Siyasal Kampanyalar

Mehmet URAL: Siyasal Reklamcılık Üzerine

Ege ERNART: Özgün Bir İletişim Dalı Olarak "Siyasi Reklamcılık"

Ertuğrul ÖZKÖK: Yazılı ve Elektronik Basın ve Kamuoyu Yoklamaları

ÜÇÜNCÜ OTURUM: KAMUOYU ARAŞTIRMALARINDA YÖNTEM VE TEKNİKLER I

Doç. Dr. Yılmaz ESMER - Ömer GÜCELİOĞLU: Kamuoyu Araştırmalarında Örneklem Seçimi

Y. Doç. Dr. Mehmet KÜÇÜKKURT: Kamuoyu Araştırmalarında Güvenilirlik Sorunu

DÖRDÜNCÜ OTURUM: KAMUOYU ARAŞTIRMALARINDA YÖNTEM VE TEKNİKLER II

Jürgen LEİMBACH: Suskunluk Sarmalı ve Soru Kağıdının Oluşturulması = Spiral of Silence and Questionnaire Construction

Prof. Dr. Aysel AZİZ: Mesaj Çözümlemesi

Y. Doç. Dr. Nilüfer GÖLE: Aktif Katılmacı Gözlem

Prof. Dr. Bozkurt GÜVENÇ - Temel AKSOY: Türk İmajı Araştırmaları

İÇİNDEKİLER

SUNUŞ: Prof. Dr. Oya TOKGÖZ

BİRİNCİ OTURUM: PİYASA VE KAMUOYU ARAŞTIRMALARININ GELİŞİMİ

Dr. Nezih H. NEYZİ - Bülent H. TANLA: Piyasa ve Kamuoyu Araştırmalarının Gelişimi

Prof. Dr. Nermin ABADAN - UNAT: Türkiye'de Toplumsal Değişme, Piyasa Araştırmaları ve Kamuoyu Yoklamaları

İKİNCİ OTURUM: KAMUOYU KAMPANYALARI VE YOKLAMALARI

Prof. Dr. Oya TOKGÖZ: Ulusal Siyasal Kampanyalar

Y. Doç. Dr. Muharrem VAROL: Yerel Siyasal Kampanyalar

Mehmet URAL: Siyasal Reklamcılık Üzerine

Ege ERNART: Özgün Bir İletişim Dalı Olarak "Siyasi Reklamcılık"

Ertuğrul ÖZKÖK: Yazılı ve Elektronik Basın ve Kamuoyu Yoklamaları

ÜÇÜNCÜ OTURUM: KAMUOYU ARAŞTIRMALARINDA YÖNTEM VE TEKNİKLER I

Doç. Dr. Yılmaz ESMER - Ömer GÜCELİOĞLU: Kamuoyu Araştırmalarında Örneklem Seçimi

Y. Doç. Dr. Mehmet KÜÇÜKKURT: Kamuoyu Araştırmalarında Güvenilirlik Sorunu

DÖRDÜNCÜ OTURUM: KAMUOYU ARAŞTIRMALARINDA YÖNTEM VE TEKNİKLER II

Jürgen LEİMBACH: Suskunluk Sarmalı ve Soru Kağıdının Oluşturulması = Spiral of Silence and Questionnaire Construction

Prof. Dr. Aysel AZİZ: Mesaj Çözümlemesi

Y. Doç. Dr. Nilüfer GÖLE: Aktif Katılmacı Gözlem

Prof. Dr. Bozkurt GÜVENÇ - Temel AKSOY: Türk İmajı Araştırmaları

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat