#smrgKİTABEVİ ISO 9001:9002 Işığında Hizmette Toplam Kalite - 2002

Kondisyon:
Yeni
Basıldığı Matbaa:
Özkan Matbaacılık
ISBN-10:
9757064505
Stok Kodu:
1199044245
Boyut:
16x24
Sayfa Sayısı:
15+389 s.
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2002
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
119,00
Taksitli fiyat: 9 x 14,54
Siparişiniz 3&8 iş günü arasında kargoda
1199044245
430242
ISO 9001:9002 Işığında Hizmette Toplam Kalite -        2002
ISO 9001:9002 Işığında Hizmette Toplam Kalite - 2002 #smrgKİTABEVİ
119.00
Hizmetin kalitesi, giderek daha çok tartışılan ve üzerinde durulan bir konuma gelmektedir. Bunda, bir çok ürünün alıcı gözündeki kalitesinde, ürünle birlikte verilen hizmet kalitesine alıcının verdiği ağırlığın da önemli payı vardır. Turizm gelirlerinin ulusal bütçemiz içindeki yeri ve önemi, artık vazgeçilemez konuma gelmiştir. Bankacılık, sağlık, ulaştırma, iletişim,eğitim gibi hizmetler, bu sektörün giderek artan ağırlığının göstergeleridir. Hizmet sektöründeki gelişme ve yayılma, bu sektördeki kuruluşların da, kaçınılamaz biçimde, toplam kalite anlayışı ile çalışmalarını zorunlu kılmaktadır.

Günümüzdeki kalite anlayışı çok boyutlu olmakla birlikte, incelenme ve irdeleme kolaylığı için, kalite anlayışı kitapta iki ana grup altında toplanmıştır:

1.Hizmetin alıcıların gereksinim ve beklentileri ile uyumunu, rekabet gücü kazandıran özelliklerini ve rekabet edebilir bir fiyatla sunulmasını içeren, ürün veya hizmet kalitesi.

2.Yönetimin ve çalışanların kalite anlayışını, alıcılarına karşı sorumluluk duygusunu ve daha iyiyi arama arzusunu içeren, kuruluşun örgüt olarak kalitesi.

Toplam Kalite,bu iki kalite bileşenin bir araya gelmesidir. Kitapta, konuya her iki doğrultuda da girilmekte ve konular, yazarın gözlem ve deneyimlerine dayalı biçimde ele alınmakta, ve yorumlama ve uygulamayı kolaylaştırıcı biçimde işlenmektedir.

Kalite sistemi anlayışının gereklerinin doğru yorumu için, ISO 9000 ailesi içindeki eski ve yeni Standardların (ISO 9001 ve 9004:2000, "Kalite Yönetimi Sistemi") ortak noktalarının ve değişikliklerin iyi bilinmesi gerekir. Kitapta, hem ISO 9000 Standardları hem de önemli toplam kalite yönetimi modelleri karşılaştırmalı biçimde ele alınmaktadır. Böylece kitap, eski ve yeni uygulamalar arasındaki bağlantıyı da sağlamaktadır.

Kitap, en geniş okuyucu kitlesine hitap etmeyi hedeflemektedir. Özgün çözüm yolları arayışı içinde olanlar bekledikleri yol göstericiliği, konu ile yeni ilgilenenler ise aradıkları temel bilgileri ve kavramları bu kitapta bulabileceklerdir. Kitap, gerektiğinde ders kitabı olarak da kullanılabilir.

Hizmetin kalitesi, giderek daha çok tartışılan ve üzerinde durulan bir konuma gelmektedir. Bunda, bir çok ürünün alıcı gözündeki kalitesinde, ürünle birlikte verilen hizmet kalitesine alıcının verdiği ağırlığın da önemli payı vardır. Turizm gelirlerinin ulusal bütçemiz içindeki yeri ve önemi, artık vazgeçilemez konuma gelmiştir. Bankacılık, sağlık, ulaştırma, iletişim,eğitim gibi hizmetler, bu sektörün giderek artan ağırlığının göstergeleridir. Hizmet sektöründeki gelişme ve yayılma, bu sektördeki kuruluşların da, kaçınılamaz biçimde, toplam kalite anlayışı ile çalışmalarını zorunlu kılmaktadır.

Günümüzdeki kalite anlayışı çok boyutlu olmakla birlikte, incelenme ve irdeleme kolaylığı için, kalite anlayışı kitapta iki ana grup altında toplanmıştır:

1.Hizmetin alıcıların gereksinim ve beklentileri ile uyumunu, rekabet gücü kazandıran özelliklerini ve rekabet edebilir bir fiyatla sunulmasını içeren, ürün veya hizmet kalitesi.

2.Yönetimin ve çalışanların kalite anlayışını, alıcılarına karşı sorumluluk duygusunu ve daha iyiyi arama arzusunu içeren, kuruluşun örgüt olarak kalitesi.

Toplam Kalite,bu iki kalite bileşenin bir araya gelmesidir. Kitapta, konuya her iki doğrultuda da girilmekte ve konular, yazarın gözlem ve deneyimlerine dayalı biçimde ele alınmakta, ve yorumlama ve uygulamayı kolaylaştırıcı biçimde işlenmektedir.

Kalite sistemi anlayışının gereklerinin doğru yorumu için, ISO 9000 ailesi içindeki eski ve yeni Standardların (ISO 9001 ve 9004:2000, "Kalite Yönetimi Sistemi") ortak noktalarının ve değişikliklerin iyi bilinmesi gerekir. Kitapta, hem ISO 9000 Standardları hem de önemli toplam kalite yönetimi modelleri karşılaştırmalı biçimde ele alınmaktadır. Böylece kitap, eski ve yeni uygulamalar arasındaki bağlantıyı da sağlamaktadır.

Kitap, en geniş okuyucu kitlesine hitap etmeyi hedeflemektedir. Özgün çözüm yolları arayışı içinde olanlar bekledikleri yol göstericiliği, konu ile yeni ilgilenenler ise aradıkları temel bilgileri ve kavramları bu kitapta bulabileceklerdir. Kitap, gerektiğinde ders kitabı olarak da kullanılabilir.

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 119,00    119,00   
2 61,88    123,76   
3 42,05    126,14   
6 21,42    128,52   
9 14,54    130,90   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 119,00    119,00   
2 61,88    123,76   
3 42,05    126,14   
6 21,42    128,52   
9 14,54    130,90   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 119,00    119,00   
2 61,88    123,76   
3 42,05    126,14   
6 21,42    128,52   
9 14,54    130,90   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 119,00    119,00   
2 61,88    123,76   
3 42,05    126,14   
6 21,42    128,52   
9 14,54    130,90   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 119,00    119,00   
2 61,88    123,76   
3 42,05    126,14   
6 21,42    128,52   
9 14,54    130,90   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 119,00    119,00   
2 61,88    123,76   
3 42,05    126,14   
6 21,42    128,52   
9 14,54    130,90   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 119,00    119,00   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat