#smrgKİTABEVİ İletişim ve Televizyon Teorileri -

Kondisyon:
Yeni
ISBN-10:
9786059125529
Stok Kodu:
1199087933
Boyut:
15x23
Sayfa Sayısı:
286 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Basım Tarihi:
2017
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
indirimli
210,75
Taksitli fiyat: 9 x 25,76
Siparişiniz 3&8 iş günü arasında kargoda
1199087933
473780
İletişim ve Televizyon Teorileri -
İletişim ve Televizyon Teorileri - #smrgKİTABEVİ
210.75
Günümüzde iletişim alanında erişilen hız ve farklı ifade biçimlerinin ferdî ve toplumsal hayatı hangi düzeyde etkilediği; insanın gerçeklik algısını, zaman, mekân ve nesnelerle olan ilişkisini nasıl belirlediği sorusu araştırmaların odak noktasını teşkil etmektedir. Sözlü iletişimden metinsele, tek taraflı görsel iletişime ve nihayet interaktif medya kültürüne uzanan tarihsel süreçte, düşünce biçimleri ve değer yargılarının da değişmesi konunun önemini daha da artırmıştır.

Sürekli genişleyen bu sorgulamada yürürlükteki temel iletişim ve medya teorileri kendi aralarında ayrışıp çelişkili söylemler inşa ederken, günümüzde klasik teori anlayışının geçerliliğini yitirmeye başladığı ve yerini çok mantıklılığı ve disiplinler-arasılığı gerektiren meta-teorilere bıraktığı görülür.

İletişim ve televizyon teorilerinin esas kabul ettikleri ontolojik kabullere göre sınıflandırılıp karşılaştırılacağı bu incelemede, söz konusu teorilerin güç iddialarından çok zayıf yanlarının ortaya çıkartılmasına çalışılarak, bu alanda yapılacak olan tartışmalara katkı sağlanması amaçlanmıştır.

Günümüzde iletişim alanında erişilen hız ve farklı ifade biçimlerinin ferdî ve toplumsal hayatı hangi düzeyde etkilediği; insanın gerçeklik algısını, zaman, mekân ve nesnelerle olan ilişkisini nasıl belirlediği sorusu araştırmaların odak noktasını teşkil etmektedir. Sözlü iletişimden metinsele, tek taraflı görsel iletişime ve nihayet interaktif medya kültürüne uzanan tarihsel süreçte, düşünce biçimleri ve değer yargılarının da değişmesi konunun önemini daha da artırmıştır.

Sürekli genişleyen bu sorgulamada yürürlükteki temel iletişim ve medya teorileri kendi aralarında ayrışıp çelişkili söylemler inşa ederken, günümüzde klasik teori anlayışının geçerliliğini yitirmeye başladığı ve yerini çok mantıklılığı ve disiplinler-arasılığı gerektiren meta-teorilere bıraktığı görülür.

İletişim ve televizyon teorilerinin esas kabul ettikleri ontolojik kabullere göre sınıflandırılıp karşılaştırılacağı bu incelemede, söz konusu teorilerin güç iddialarından çok zayıf yanlarının ortaya çıkartılmasına çalışılarak, bu alanda yapılacak olan tartışmalara katkı sağlanması amaçlanmıştır.

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 210,75    210,75   
2 109,59    219,18   
3 74,47    223,40   
6 37,94    227,61   
9 25,76    231,83   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 210,75    210,75   
2 109,59    219,18   
3 74,47    223,40   
6 37,94    227,61   
9 25,76    231,83   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 210,75    210,75   
2 109,59    219,18   
3 74,47    223,40   
6 37,94    227,61   
9 25,76    231,83   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 210,75    210,75   
2 109,59    219,18   
3 74,47    223,40   
6 37,94    227,61   
9 25,76    231,83   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 210,75    210,75   
2 109,59    219,18   
3 74,47    223,40   
6 37,94    227,61   
9 25,76    231,83   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 210,75    210,75   
2 109,59    219,18   
3 74,47    223,40   
6 37,94    227,61   
9 25,76    231,83   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 210,75    210,75   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat