#smrgKİTABEVİ Müzik Eğitiminde Çok Bileşenli Pedagojik Yaklaşımlar ve Öğretme Öğrenme Yaklaşımları : Tasarılar Yöntemler Modeller - 2021

Editör:
Nesrin Kalyoncu
Kondisyon:
Yeni
ISBN-10:
9786254398032
Hazırlayan:
Stok Kodu:
1199143233
Boyut:
16x24
Sayfa Sayısı:
536 s.
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2021
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
277,83
Taksitli fiyat: 9 x 33,96
Siparişiniz 3&8 iş günü arasında kargoda
1199143233
529403
Müzik Eğitiminde Çok Bileşenli Pedagojik Yaklaşımlar ve Öğretme Öğrenme Yaklaşımları : Tasarılar Yöntemler Modeller -        2021
Müzik Eğitiminde Çok Bileşenli Pedagojik Yaklaşımlar ve Öğretme Öğrenme Yaklaşımları : Tasarılar Yöntemler Modeller - 2021 #smrgKİTABEVİ
277.83
Yazarlar : Eckhard Nolte, Gökmen Özmenteş, Nesrin Kalyoncu, Sezen Özeke, Hatice Çeliktaş, Cemal Özata, Özlem Öztürk, Gökhan Öztürk, Ebru Tuncer Boon, Nurtuğ Barışeri Ahmethan

Müzik eğitimi alan yazınında sık kullanılan “yaklaşım”, çok yönlü bir kavramdır. Bazen eğitim ve öğretim sürecinde temel alınan düşünceyi veya anlayışı, bazen dersin ana karakteristiğini, bazen iletişim biçimini veya kimi zaman da yönteme dair işlemleri işaret edebilir. Bu kitapta böylesine farklı kullanım biçimlerinin tümüne değil, “pedagojik yaklaşım” ve “öğretme-öğrenme yaklaşımı (didaktik yaklaşım)” kavramlarına odaklanılmıştır. Pedagojik ve didaktik yaklaşımların bazıları eğitim ve öğretime dair genel çerçeveler sunarken, bazıları kendi içinde sistem oluşturabilecek şekilde çok boyutlu bir yapı göstermekte ve bunlar kitabımızda “çok bileşenli yaklaşım” olarak nitelendirilmektedir. Çok bileşenli olma hâli, yaklaşımın bir veya birden fazla unsurunda bulunabilir.

Kitabımızda, müzik eğitiminde çok bileşenli yaklaşımlardan seçki yapılarak bir başucu kaynağının okuyucuya sunulması amaçlanmıştır. 20. yüzyılın ilk yarısında geliştirilen müzik-pedagojik yaklaşımlardan Jaques-Dalcroze Yöntemi, Elementer Müzik ve Hareket Eğitimi/Orff-Schulwerk ve Kodály Yöntemi; 20. yüzyılın ortasından itibaren geliştirilen öğretme-öğrenme yaklaşımlarından da Programlı Öğrenme Yaklaşımı, Tam Öğrenme Modeli, İş Birlikli Öğrenme Yöntemi, Kültüre Duyarlı Müzik Eğitimi ve Yapılandırmacı Öğrenme Kuramı çalışmamıza dâhil edilmiştir. Kitap, yaklaşımların tarihsel gelişiminin, pedagojik ve didaktik niteliklerinin ele alındığı “kuramsal kısım” ve yaklaşımlara ait “uygulama örnekleri” olmak üzere iki ana bölümden oluşmaktadır. Kapsamlı giriş bölümünde ise, her bir yaklaşımın gelişim bağlamı ele alınarak eğitim tarihindeki yerlerinin görünür kılınması amaçlanmıştır.

Yazarlar : Eckhard Nolte, Gökmen Özmenteş, Nesrin Kalyoncu, Sezen Özeke, Hatice Çeliktaş, Cemal Özata, Özlem Öztürk, Gökhan Öztürk, Ebru Tuncer Boon, Nurtuğ Barışeri Ahmethan

Müzik eğitimi alan yazınında sık kullanılan “yaklaşım”, çok yönlü bir kavramdır. Bazen eğitim ve öğretim sürecinde temel alınan düşünceyi veya anlayışı, bazen dersin ana karakteristiğini, bazen iletişim biçimini veya kimi zaman da yönteme dair işlemleri işaret edebilir. Bu kitapta böylesine farklı kullanım biçimlerinin tümüne değil, “pedagojik yaklaşım” ve “öğretme-öğrenme yaklaşımı (didaktik yaklaşım)” kavramlarına odaklanılmıştır. Pedagojik ve didaktik yaklaşımların bazıları eğitim ve öğretime dair genel çerçeveler sunarken, bazıları kendi içinde sistem oluşturabilecek şekilde çok boyutlu bir yapı göstermekte ve bunlar kitabımızda “çok bileşenli yaklaşım” olarak nitelendirilmektedir. Çok bileşenli olma hâli, yaklaşımın bir veya birden fazla unsurunda bulunabilir.

Kitabımızda, müzik eğitiminde çok bileşenli yaklaşımlardan seçki yapılarak bir başucu kaynağının okuyucuya sunulması amaçlanmıştır. 20. yüzyılın ilk yarısında geliştirilen müzik-pedagojik yaklaşımlardan Jaques-Dalcroze Yöntemi, Elementer Müzik ve Hareket Eğitimi/Orff-Schulwerk ve Kodály Yöntemi; 20. yüzyılın ortasından itibaren geliştirilen öğretme-öğrenme yaklaşımlarından da Programlı Öğrenme Yaklaşımı, Tam Öğrenme Modeli, İş Birlikli Öğrenme Yöntemi, Kültüre Duyarlı Müzik Eğitimi ve Yapılandırmacı Öğrenme Kuramı çalışmamıza dâhil edilmiştir. Kitap, yaklaşımların tarihsel gelişiminin, pedagojik ve didaktik niteliklerinin ele alındığı “kuramsal kısım” ve yaklaşımlara ait “uygulama örnekleri” olmak üzere iki ana bölümden oluşmaktadır. Kapsamlı giriş bölümünde ise, her bir yaklaşımın gelişim bağlamı ele alınarak eğitim tarihindeki yerlerinin görünür kılınması amaçlanmıştır.

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 277,83    277,83   
2 144,47    288,94   
3 98,17    294,50   
6 50,01    300,06   
9 33,96    305,61   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 277,83    277,83   
2 144,47    288,94   
3 98,17    294,50   
6 50,01    300,06   
9 33,96    305,61   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 277,83    277,83   
2 144,47    288,94   
3 98,17    294,50   
6 50,01    300,06   
9 33,96    305,61   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 277,83    277,83   
2 144,47    288,94   
3 98,17    294,50   
6 50,01    300,06   
9 33,96    305,61   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 277,83    277,83   
2 144,47    288,94   
3 98,17    294,50   
6 50,01    300,06   
9 33,96    305,61   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 277,83    277,83   
2 144,47    288,94   
3 98,17    294,50   
6 50,01    300,06   
9 33,96    305,61   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 277,83    277,83   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat