#smrgSAHAF Görünmeyeni Satmak: Çağdaş Bir Pazarlama Rehberi -

Kondisyon:
Çok İyi
Basıldığı Matbaa:
Tor Ofset
ISBN-10:
9789944186544
Stok Kodu:
1199094717
Boyut:
14x20
Sayfa Sayısı:
224 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2008
Çeviren:
Ümit Şensoy
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
31,68
Taksitli fiyat: 9 x 3,87
Stoktan teslim
1199094717
480540
Görünmeyeni Satmak: Çağdaş Bir Pazarlama Rehberi -
Görünmeyeni Satmak: Çağdaş Bir Pazarlama Rehberi - #smrgSAHAF
31.68
Gelmiş geçmiş en iyi on pazarlama kitabından biri olarak anılan Görünmeyeni Satmak, hizmet ve ürün pazarlaması arasındaki farkı vurgulayarak hizmet satın almak isteyen müşterinin düşünce tarzını ve hizmet sektörünün işleyişini inceliyor. Ancak, hizmet sektörünü geniş bir çerçevede tanımlayarak, “ürün” gibi görünen, sözgelimi Nike spor ayakkabısının pazarlanmasında bile satışa sürülenin ürünün ötesinde, bir insan ilişkisi, bir beklenti, bir duygu olduğuna da dikkat çekiyor.

23 dile çevrilmiş olan bu pratik strateji hazinesi, Stanford mezunu pazarlama ve reklam uzmanı, Harry Beckwith'in 35 yıllık şaşırtıcı deneyimlerinden çarpıcı örneklerle dolu. Örnekler bebek bakıcısı Kate'den Federal Express'e, çok farklı hacim ve konulardaki işlerden alınmış.

“Ürün somut bir şeydir. Onu görür ve ona dokunabilirsiniz. Ama hizmet elle tutulamaz. Hatta, çoğu zaman satın almadan önce yoktur bile. Bir kuaföre gittiğinizde, saçınızı önce kestirir sonra satın alırsınız. Önce sipariş verir, sonra alırsınız” diyen Beckwith'in bu kitabı, pazarladığınız ne olursa olsun, size ufuk açıcı görüşler kazandıracaktır.

Gelmiş geçmiş en iyi on pazarlama kitabından biri olarak anılan Görünmeyeni Satmak, hizmet ve ürün pazarlaması arasındaki farkı vurgulayarak hizmet satın almak isteyen müşterinin düşünce tarzını ve hizmet sektörünün işleyişini inceliyor. Ancak, hizmet sektörünü geniş bir çerçevede tanımlayarak, “ürün” gibi görünen, sözgelimi Nike spor ayakkabısının pazarlanmasında bile satışa sürülenin ürünün ötesinde, bir insan ilişkisi, bir beklenti, bir duygu olduğuna da dikkat çekiyor.

23 dile çevrilmiş olan bu pratik strateji hazinesi, Stanford mezunu pazarlama ve reklam uzmanı, Harry Beckwith'in 35 yıllık şaşırtıcı deneyimlerinden çarpıcı örneklerle dolu. Örnekler bebek bakıcısı Kate'den Federal Express'e, çok farklı hacim ve konulardaki işlerden alınmış.

“Ürün somut bir şeydir. Onu görür ve ona dokunabilirsiniz. Ama hizmet elle tutulamaz. Hatta, çoğu zaman satın almadan önce yoktur bile. Bir kuaföre gittiğinizde, saçınızı önce kestirir sonra satın alırsınız. Önce sipariş verir, sonra alırsınız” diyen Beckwith'in bu kitabı, pazarladığınız ne olursa olsun, size ufuk açıcı görüşler kazandıracaktır.

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 16,47    32,95   
3 11,19    33,58   
6 5,70    34,21   
9 3,87    34,85   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 16,47    32,95   
3 11,19    33,58   
6 5,70    34,21   
9 3,87    34,85   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 16,47    32,95   
3 11,19    33,58   
6 5,70    34,21   
9 3,87    34,85   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 16,47    32,95   
3 11,19    33,58   
6 5,70    34,21   
9 3,87    34,85   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 16,47    32,95   
3 11,19    33,58   
6 5,70    34,21   
9 3,87    34,85   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 16,47    32,95   
3 11,19    33,58   
6 5,70    34,21   
9 3,87    34,85   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 31,68    31,68   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat