#smrgSAHAF Neden Satın Alırız - 2015

Kondisyon:
Çok İyi
Basıldığı Matbaa:
Pasifik Ofset
ISBN-10:
6054538171
Hazırlayan:
Defne Asal
Cilt:
Amerikan Cilt
Stok Kodu:
1199012298
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
352
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2015
Çeviren:
Fezal Gülfidan
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
Kategori:
0,00
1199012298
398459
Neden Satın Alırız -        2015
Neden Satın Alırız - 2015 #smrgSAHAF
0.00
Birileri, mağazanıza dair en küçük bilgi parçasını topluyor, harmanlıyor, sindiriyor, sınıflandırıyor olsaydı; mağazanın konumunu, vitrini, ürünlerin bulunduğu her askılığı, rafı ve tezgâhı, ambalajı, her afişi, broşürü, giriş ve çıkışları, pencere ve duvarları, asansör ve yürüyen merdivenleri, giyinme kabinlerini, kasiyerin ve tezgâhların önündeki, tuvaletlerdeki kuyrukları ve her koridorun her santimetresini inceleseydi...

Müşteriyi içeri neyin çekebildiği kadar satın almadan gitmelerine de neyin sebep olabildiğini bulsaydı…
Ve bu kişi dünyanın dört bir yanındaki mağazalarda her yıl elli bin saatlik video çekimi yaparak tonlarca araştırma toplasaydı…
İşte bu kitapta, perakendenin Sharlock Holmes'u olarak bilinen Paco Underhill ve ekibi, dünyanın gelişmekte olan pazarlarından taptaze gözlemlerle tüm bunları sizin için yapıyor.

Ürün tasarımcıları, imalatçılar, ambalaj tasarımcıları, mimarlar ve perakendeciler…
Yani insanların neyi, nerede ve nasıl satın alacaklarına dair tüm büyük kararları alanlar…

Değişen müşterileri nasıl elde tutacağınıza dair hiç bu kadar ikna edici öğütler duymadınız…
Birileri, mağazanıza dair en küçük bilgi parçasını topluyor, harmanlıyor, sindiriyor, sınıflandırıyor olsaydı; mağazanın konumunu, vitrini, ürünlerin bulunduğu her askılığı, rafı ve tezgâhı, ambalajı, her afişi, broşürü, giriş ve çıkışları, pencere ve duvarları, asansör ve yürüyen merdivenleri, giyinme kabinlerini, kasiyerin ve tezgâhların önündeki, tuvaletlerdeki kuyrukları ve her koridorun her santimetresini inceleseydi...

Müşteriyi içeri neyin çekebildiği kadar satın almadan gitmelerine de neyin sebep olabildiğini bulsaydı…
Ve bu kişi dünyanın dört bir yanındaki mağazalarda her yıl elli bin saatlik video çekimi yaparak tonlarca araştırma toplasaydı…
İşte bu kitapta, perakendenin Sharlock Holmes'u olarak bilinen Paco Underhill ve ekibi, dünyanın gelişmekte olan pazarlarından taptaze gözlemlerle tüm bunları sizin için yapıyor.

Ürün tasarımcıları, imalatçılar, ambalaj tasarımcıları, mimarlar ve perakendeciler…
Yani insanların neyi, nerede ve nasıl satın alacaklarına dair tüm büyük kararları alanlar…

Değişen müşterileri nasıl elde tutacağınıza dair hiç bu kadar ikna edici öğütler duymadınız…
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat