#smrgSAHAF Evet ! Tarzı: Ömür Boyu Başarı İçin Evet -

Stok Kodu:
1199119381
Boyut:
14x20
Sayfa Sayısı:
208 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Basım Tarihi:
2007
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
0,00
1199119381
505083
Evet ! Tarzı: Ömür Boyu Başarı İçin Evet -
Evet ! Tarzı: Ömür Boyu Başarı İçin Evet - #smrgSAHAF
0.00
İş hayatında başarıya Evet!
Cesur girişimlere Evet!
Kariyerinizde yükselmeye Evet!
Sosyal yaşamda parlamaya Evet!
Aşka kapılarınızı sonuna kadar açmaya Evet!
Hedeflerinize ulaşmaya Evet!
Evet! Evet! Evet! Evet! Evet! Evet!

ÖNCE EVET ! DİYE DÜŞÜNÜN: Bu, içinizde bir Evet! hissi duymanıza ve Evet! tepkisi vermenize yol açar.
Yanıt HAYIR olsa bile, Evet! dilini kullanın. Evet! niteliğinde tepkiler verirseniz, karşınızdaki kişinin son kararı Evet! olmasa bile, size dair algısı olumlu olacaktır.
Evet! terimleriyle yanıt vermek için, önce Evet! terimleriyle düşünmek zorundasınız. Ne yazık ki, pek çok insan önce HAYIR diye düşünür. Oysa, Evet! diye düşünmenin ardında tarifsiz bir güç yatar. Sizi bu gücü keşfetmeye davet ediyoruz.
Jeffrey Gitomer The New York Times'ın çok satanlar listesine girmiş Satışın Kutsal Kitabı ve Satışın Küçük Kırmızı Kitabı adlı eserlerin yazarıdır.
Önemli bir pazarlama danışmanı olan Jeffrey Gitomer'in müşterileri arasında Coca-Cola, Caterpillar, BMW, Carlsberg, GlaxoSmithKline, AC Neilsen, IBM, The New York Post gibi büyük şirketler bulunmaktadır. Dünyaca tanınan bir yazar olan Gitomer'in "Satış Hamleleri" adlı köşesinde çıkan yazıları dünya çapında 95'ten fazla iş gazetesinde yayınlanmakta ve dört milyondan fazla kişi tarafından okunmaktadır.

İş hayatında başarıya Evet!
Cesur girişimlere Evet!
Kariyerinizde yükselmeye Evet!
Sosyal yaşamda parlamaya Evet!
Aşka kapılarınızı sonuna kadar açmaya Evet!
Hedeflerinize ulaşmaya Evet!
Evet! Evet! Evet! Evet! Evet! Evet!

ÖNCE EVET ! DİYE DÜŞÜNÜN: Bu, içinizde bir Evet! hissi duymanıza ve Evet! tepkisi vermenize yol açar.
Yanıt HAYIR olsa bile, Evet! dilini kullanın. Evet! niteliğinde tepkiler verirseniz, karşınızdaki kişinin son kararı Evet! olmasa bile, size dair algısı olumlu olacaktır.
Evet! terimleriyle yanıt vermek için, önce Evet! terimleriyle düşünmek zorundasınız. Ne yazık ki, pek çok insan önce HAYIR diye düşünür. Oysa, Evet! diye düşünmenin ardında tarifsiz bir güç yatar. Sizi bu gücü keşfetmeye davet ediyoruz.
Jeffrey Gitomer The New York Times'ın çok satanlar listesine girmiş Satışın Kutsal Kitabı ve Satışın Küçük Kırmızı Kitabı adlı eserlerin yazarıdır.
Önemli bir pazarlama danışmanı olan Jeffrey Gitomer'in müşterileri arasında Coca-Cola, Caterpillar, BMW, Carlsberg, GlaxoSmithKline, AC Neilsen, IBM, The New York Post gibi büyük şirketler bulunmaktadır. Dünyaca tanınan bir yazar olan Gitomer'in "Satış Hamleleri" adlı köşesinde çıkan yazıları dünya çapında 95'ten fazla iş gazetesinde yayınlanmakta ve dört milyondan fazla kişi tarafından okunmaktadır.

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat