#smrgKİTABEVİ Erkeklerin Geleceği: Metroseksüellikten Überseksüelliğe -

Stok Kodu:
1199077045
Boyut:
14x20
Sayfa Sayısı:
380 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2006
Çeviren:
Altuğ Demirel, Özge Gezerler
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
0,00
1199077045
462928
Erkeklerin Geleceği: Metroseksüellikten Überseksüelliğe -
Erkeklerin Geleceği: Metroseksüellikten Überseksüelliğe - #smrgKİTABEVİ
0.00
Karmaşık toplumsal, biyolojik ve ekonomik etkenlerin sonucu olarak erkekler hızlı bir değişim halinde. Yeni erkek kimliklerini ifade etmek için 'metroseksüel', 'retroseksüel', 'überseksüel' gibi yeni kelimeler türetilmesinin ardında bu hızlı değişim var.

Erkekliğin yeni hallerini şekillendiren etkenlere ufuk açıcı bir bakış açısıyla yaklaşan bu kitapta, dünyaca ünlü üç gelecek analizcisi, erkek olmanın eskiden olduğundan çok farklı şeyler ifade ettiğini iddia ediyor. Kitaba göre kadın-erkek ilişkilerindeki güç dengesinde de ciddi bir değişim söz konusu ve bu her şeyden önce erkekler için daha fazla özgürlük anlamına geliyor.

Kitapta erkeklik hallerindeki değişimin sebepleri mercek altına alınırken, mesele tarihsel bir bağlama da yerleştiriliyor. Yazarlar erkeğin rolünün nasıl bir evrim geçirdiğini ayrıntılı bir şekilde anlattıktan sonra, bunun toplum ve iş dünyası için ne anlama geldiğini de gözler önüne seriyorlar.

Kitaba göre erkekler için de dünya için de yepyeni bir dönem şekilleniyor. Bu yeni dönemde otomobilden kozmetiğe kadar bütün sektörlerdeki pazarlama uzmanları, reklamcılar ve tabii şirketler erkek tüketicilerin ihtiyaçlarını şekillendiren yeni eğilimleri anlamak zorunda. (Arka kapaktan)

Karmaşık toplumsal, biyolojik ve ekonomik etkenlerin sonucu olarak erkekler hızlı bir değişim halinde. Yeni erkek kimliklerini ifade etmek için 'metroseksüel', 'retroseksüel', 'überseksüel' gibi yeni kelimeler türetilmesinin ardında bu hızlı değişim var.

Erkekliğin yeni hallerini şekillendiren etkenlere ufuk açıcı bir bakış açısıyla yaklaşan bu kitapta, dünyaca ünlü üç gelecek analizcisi, erkek olmanın eskiden olduğundan çok farklı şeyler ifade ettiğini iddia ediyor. Kitaba göre kadın-erkek ilişkilerindeki güç dengesinde de ciddi bir değişim söz konusu ve bu her şeyden önce erkekler için daha fazla özgürlük anlamına geliyor.

Kitapta erkeklik hallerindeki değişimin sebepleri mercek altına alınırken, mesele tarihsel bir bağlama da yerleştiriliyor. Yazarlar erkeğin rolünün nasıl bir evrim geçirdiğini ayrıntılı bir şekilde anlattıktan sonra, bunun toplum ve iş dünyası için ne anlama geldiğini de gözler önüne seriyorlar.

Kitaba göre erkekler için de dünya için de yepyeni bir dönem şekilleniyor. Bu yeni dönemde otomobilden kozmetiğe kadar bütün sektörlerdeki pazarlama uzmanları, reklamcılar ve tabii şirketler erkek tüketicilerin ihtiyaçlarını şekillendiren yeni eğilimleri anlamak zorunda. (Arka kapaktan)

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat