Prof. Dr. Rudolf Pinter
Doç. Dr. Jhon J. Ryan
Prof. Dr. Paul V. West
Prof. Dr. Lestur D. Crow
Prof. Dr. Adolph W. Aleck
Dr. Samuel Smith
Eğitim ruhbilimine tam bir hakimiyet öğretmene öğrencinin itilimlerini anlamakta ve ihtiyaçlarını karşılamakta yardımcı olur. Öğrenme yasalarının ve elverişli öğrenim şartlarının incelenmesi öğretmenin çalışmalarım çocuğun ve çevrenin ihtiyaçlarına uydurmasına yardım eder.
Eğitim ruhbilimi araştırmacıları etkili inceleme , çalışma ve öğrenim usullerine aydınlık getirmiştir. Çocuğun gelişmesi ile ilgili incelemeler okul programlarının ıslahında ve büyüyüp gelişmenin sağlanmasında çok yararlı olmuştur. Eğitimin giderek daha çok fertler arasındaki farklara ve bir çok deney ve araştırmanın açıklığa kavuşturduğu ihtiyaçlara göre ayarlanması sayesinde, çocuklar bugün becerebildikleri, ellerinden en iyi gelen şeyleri daha çok ve ruhbilimce daha uygun bir çevrede yapmaktadır.
Eğitim ruhbilimi insanın itegenlerini (motives) açıklığa kavuşturur ve fertlerle gruplar arasında daha iyi bir anlaşmanın sağlanmasını, gerçekleştirilmesini böylece mümkün kılar. Bilime dayalı verileri gençlik suçları ile kültürlerarası ilişkiler gibi alanlarda yararlı yardımcılar olmak gücünü taşımaktadır. Okul, ev ve çevre çalışma ve uygulamalarını, insanın gelişmesiyle ve hızla genişleyen bu bilimce açıklığa kavuşturulmuş bulunan, çocukların ihtiyaçlarına göre ayarlamak yoluna giderse bundan çok büyük yarar sağlar. (Arka kapaktan)
Prof. Dr. Rudolf Pinter
Doç. Dr. Jhon J. Ryan
Prof. Dr. Paul V. West
Prof. Dr. Lestur D. Crow
Prof. Dr. Adolph W. Aleck
Dr. Samuel Smith
Eğitim ruhbilimine tam bir hakimiyet öğretmene öğrencinin itilimlerini anlamakta ve ihtiyaçlarını karşılamakta yardımcı olur. Öğrenme yasalarının ve elverişli öğrenim şartlarının incelenmesi öğretmenin çalışmalarım çocuğun ve çevrenin ihtiyaçlarına uydurmasına yardım eder.
Eğitim ruhbilimi araştırmacıları etkili inceleme , çalışma ve öğrenim usullerine aydınlık getirmiştir. Çocuğun gelişmesi ile ilgili incelemeler okul programlarının ıslahında ve büyüyüp gelişmenin sağlanmasında çok yararlı olmuştur. Eğitimin giderek daha çok fertler arasındaki farklara ve bir çok deney ve araştırmanın açıklığa kavuşturduğu ihtiyaçlara göre ayarlanması sayesinde, çocuklar bugün becerebildikleri, ellerinden en iyi gelen şeyleri daha çok ve ruhbilimce daha uygun bir çevrede yapmaktadır.
Eğitim ruhbilimi insanın itegenlerini (motives) açıklığa kavuşturur ve fertlerle gruplar arasında daha iyi bir anlaşmanın sağlanmasını, gerçekleştirilmesini böylece mümkün kılar. Bilime dayalı verileri gençlik suçları ile kültürlerarası ilişkiler gibi alanlarda yararlı yardımcılar olmak gücünü taşımaktadır. Okul, ev ve çevre çalışma ve uygulamalarını, insanın gelişmesiyle ve hızla genişleyen bu bilimce açıklığa kavuşturulmuş bulunan, çocukların ihtiyaçlarına göre ayarlamak yoluna giderse bundan çok büyük yarar sağlar. (Arka kapaktan)