#smrgKİTABEVİ Din Sosyolojisi -

Kondisyon:
Yeni
Basıldığı Matbaa:
Turcan Matbaası
Dizi Adı:
Sosyoloji 23
ISBN-10:
9758717996
Stok Kodu:
1199155760
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
122 s.
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2013
Çeviren:
Turgut Kalpsüz
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
indirimli
87,50
Taksitli fiyat: 9 x 10,69
Stoktan teslim
1199155760
541915
Din Sosyolojisi -
Din Sosyolojisi - #smrgKİTABEVİ
87.50
Yeni-Hegelci olarak tanınmakla birlikte, Marx, Dilthey, Husserl, Max Weber ve Simmel'den de etkilenen HansFreyer toplum felsefesine ve özellikle bir gerçeklik bilimi olarak toplumbilimi'nin ana yolunda gelişmesine yaratıcı ve yorulmaz çalışmalarıyla önemli katkılarda bulundu.

Freyer, Gerçeklik Bilimi Olarak Toplumbilimi (Soziologieals Wirtschaftswissenschaft, 1930) adlı eserini yayımladığı yıl; Alman dinbilimci ve din sosyolojisinin önde gelen bir adı, JoachimWach, Din Sosyolojisine Giriş(Einführung in dieReligionssoziologie, 1930) eserini Freyer'e ithaf ediyordu. Bundan sekiz yıl sonra Latin Amerika'da Buenos Aires Üniversitesi'nden toplumbilimci AlfredoPovina, Freyer'den etkiler taşıyan GerçeklikBilimi Olarak Toplumbilimi (Sociologiacomeciencia de realidad, 1939)'ni yayımladı. 1950'li yıllarda İstanbul ve özellikle Ankara Üniversitesi'nde onun yıllarca hizmetleri, sosyolojiyi gerçeklik bilimi anlayışına kavuşturmada Türkiye için büyük bir imkândı.

HansFreyer'in Türkiye'deki verimli çalışmalarının başka bir ürünü olan Din Sosyolojisi kitabı, tanımlanması, bir çerçeve çizilmesi zor bir alanda konunun nasıl ele alınması gerektiği ile ilgili toplumların maddi ve manevi geniş etkileşim sahalarına girerek ciddi bir perspektif sunuyor.

Yeni-Hegelci olarak tanınmakla birlikte, Marx, Dilthey, Husserl, Max Weber ve Simmel'den de etkilenen HansFreyer toplum felsefesine ve özellikle bir gerçeklik bilimi olarak toplumbilimi'nin ana yolunda gelişmesine yaratıcı ve yorulmaz çalışmalarıyla önemli katkılarda bulundu.

Freyer, Gerçeklik Bilimi Olarak Toplumbilimi (Soziologieals Wirtschaftswissenschaft, 1930) adlı eserini yayımladığı yıl; Alman dinbilimci ve din sosyolojisinin önde gelen bir adı, JoachimWach, Din Sosyolojisine Giriş(Einführung in dieReligionssoziologie, 1930) eserini Freyer'e ithaf ediyordu. Bundan sekiz yıl sonra Latin Amerika'da Buenos Aires Üniversitesi'nden toplumbilimci AlfredoPovina, Freyer'den etkiler taşıyan GerçeklikBilimi Olarak Toplumbilimi (Sociologiacomeciencia de realidad, 1939)'ni yayımladı. 1950'li yıllarda İstanbul ve özellikle Ankara Üniversitesi'nde onun yıllarca hizmetleri, sosyolojiyi gerçeklik bilimi anlayışına kavuşturmada Türkiye için büyük bir imkândı.

HansFreyer'in Türkiye'deki verimli çalışmalarının başka bir ürünü olan Din Sosyolojisi kitabı, tanımlanması, bir çerçeve çizilmesi zor bir alanda konunun nasıl ele alınması gerektiği ile ilgili toplumların maddi ve manevi geniş etkileşim sahalarına girerek ciddi bir perspektif sunuyor.

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 87,50    87,50   
2 45,50    91,00   
3 30,92    92,75   
6 15,75    94,50   
9 10,69    96,25   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 87,50    87,50   
2 45,50    91,00   
3 30,92    92,75   
6 15,75    94,50   
9 10,69    96,25   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 87,50    87,50   
2 45,50    91,00   
3 30,92    92,75   
6 15,75    94,50   
9 10,69    96,25   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 87,50    87,50   
2 45,50    91,00   
3 30,92    92,75   
6 15,75    94,50   
9 10,69    96,25   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 87,50    87,50   
2 45,50    91,00   
3 30,92    92,75   
6 15,75    94,50   
9 10,69    96,25   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 87,50    87,50   
2 45,50    91,00   
3 30,92    92,75   
6 15,75    94,50   
9 10,69    96,25   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 87,50    87,50   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat