#smrgKİTABEVİ Dijital Teknoloji Çağında Reklam Fotoğrafçılığı -

Kondisyon:
Yeni
ISBN-10:
6050200966
Hazırlayan:
Derya Önder
Stok Kodu:
1199111369
Boyut:
16x20
Sayfa Sayısı:
212 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Basım Tarihi:
2012
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Kuşe Kağıt
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
187,50
Taksitli fiyat: 9 x 22,92
Siparişiniz 5 iş günü arasında kargoda
1199111369
497108
Dijital Teknoloji Çağında Reklam Fotoğrafçılığı -
Dijital Teknoloji Çağında Reklam Fotoğrafçılığı - #smrgKİTABEVİ
187.50
Bazı düşünürlerin "fotoğraf sonrası" bazılarınınsa "devrim" olarak adlandırdığı dijital fotoğraf, hem teknik hem de kavramsal açıdan geleneksel (analog) fotoğraftan giderek uzaklaşmakta ve yeni bir anlatım türü olarak karşımıza çıkmaktadır. Dijital teknolojideki gelişmeler birçok alanda olduğu gibi reklam fotoğrafçılığı alanında da mesleki pratiklerin ve sektörel uygulamaların değişime uğramasını sağlamıştır.

Dijital teknolojinin reklam fotoğraflarının biçim ve içerik oluşumuna sağladığı katkı kadar, mesleki pratikler, üretim biçimleri sosyal ve ekonomik etkilerini saptamak, dijital teknoloji ile birlikte ortaya çıkan "yeni" kavramları açıklamak, günlük hayatta sıkça karşılaştığımız (neredeyse gözümüzü kaçıramadığımız) reklam fotoğraflarının nasıl bir yapı içerisinde ortaya çıkarıldığını ve sunulduğunu anlamak için önem kazanmaktadır.

Türkiye'deki reklam fotoğrafçılığı alanında az sayıdaki akademik çalışmaya ek olarak bu kitap, reklam fotoğrafçılığı mesleğini ve üretilen işleri daha yakından tanımayı sağlamayacak bir literatür oluşumuna katkı sağlamakla birlikte, dijital fotoğraf teknolojisindeki devrim olarak kabul edilen gelişmelerin etkilerinin tespit edilmesini hedeflemektedir.

Bazı düşünürlerin "fotoğraf sonrası" bazılarınınsa "devrim" olarak adlandırdığı dijital fotoğraf, hem teknik hem de kavramsal açıdan geleneksel (analog) fotoğraftan giderek uzaklaşmakta ve yeni bir anlatım türü olarak karşımıza çıkmaktadır. Dijital teknolojideki gelişmeler birçok alanda olduğu gibi reklam fotoğrafçılığı alanında da mesleki pratiklerin ve sektörel uygulamaların değişime uğramasını sağlamıştır.

Dijital teknolojinin reklam fotoğraflarının biçim ve içerik oluşumuna sağladığı katkı kadar, mesleki pratikler, üretim biçimleri sosyal ve ekonomik etkilerini saptamak, dijital teknoloji ile birlikte ortaya çıkan "yeni" kavramları açıklamak, günlük hayatta sıkça karşılaştığımız (neredeyse gözümüzü kaçıramadığımız) reklam fotoğraflarının nasıl bir yapı içerisinde ortaya çıkarıldığını ve sunulduğunu anlamak için önem kazanmaktadır.

Türkiye'deki reklam fotoğrafçılığı alanında az sayıdaki akademik çalışmaya ek olarak bu kitap, reklam fotoğrafçılığı mesleğini ve üretilen işleri daha yakından tanımayı sağlamayacak bir literatür oluşumuna katkı sağlamakla birlikte, dijital fotoğraf teknolojisindeki devrim olarak kabul edilen gelişmelerin etkilerinin tespit edilmesini hedeflemektedir.

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 187,50    187,50   
2 97,50    195,00   
3 66,25    198,75   
6 33,75    202,50   
9 22,92    206,25   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 187,50    187,50   
2 97,50    195,00   
3 66,25    198,75   
6 33,75    202,50   
9 22,92    206,25   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 187,50    187,50   
2 97,50    195,00   
3 66,25    198,75   
6 33,75    202,50   
9 22,92    206,25   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 187,50    187,50   
2 97,50    195,00   
3 66,25    198,75   
6 33,75    202,50   
9 22,92    206,25   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 187,50    187,50   
2 97,50    195,00   
3 66,25    198,75   
6 33,75    202,50   
9 22,92    206,25   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 187,50    187,50   
2 97,50    195,00   
3 66,25    198,75   
6 33,75    202,50   
9 22,92    206,25   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 187,50    187,50   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat