#smrgKİTABEVİ Bir Öğretim Sanatı: Sosyokültürel Diyalektik Yöntem - 2019

Editör:
Erhan Nalçacı, Iraz Akış, Mehmet Ali Opak
Kapak Tasarım:
Yakup Çiçek
Kondisyon:
Yeni
Basıldığı Matbaa:
Ay-Bay Kırtasiye
Dizi Adı:
Akademik Kitaplar
ISBN-10:
6053644873
Hazırlayan:
Stok Kodu:
1199047100
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
48 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
3
Basım Tarihi:
2019
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
Kategori:
0,00
1199047100
433097
Bir Öğretim Sanatı: Sosyokültürel Diyalektik Yöntem -        2019
Bir Öğretim Sanatı: Sosyokültürel Diyalektik Yöntem - 2019 #smrgKİTABEVİ
0.00
Derslerinizi titizlikle işlediğiniz halde öğrencilerinizde buna paralel bir gelişim göremiyorsanız, anlamlı öğrenmeyi önemsiyorsanız ve etkili bir öğretim yöntemi arayışı içerisinde iseniz, bu kitap sizin için vazgeçilmez olacaktır. Zihin, bilgi, diyalojik söylem, bağlam ve anlam gibi önemli kavramların kitapta felsefi olarak incelendiği, tanımlandığı ve bu kavramlar temelinde geliştirilen uygulama örneklerine kitapta yer verildiği görülmektedir. Genel bir öğretim yaklaşımı vermek yerine kitapta adımları belirlenmiş ayrıntılı bir öğretim yöntemi ile karşılaşmaktayız. Bununla birlikte, teorik bilgilerin yanında uygulama örneklerinin bulunması ve kitap metninin diyaloglar şeklinde verilmiş olması kitabı tereddütsüz anlaşılır kılmaktadır. Eser, bu farklılıklarıyla diğer öğretim yöntemi kitaplarından ayrılmaktadır. Yazara göre farklı disiplin (matematik, fen, Türkçe ve sosyal bilgiler) ve kademeden (ilkokul, ortaokul, lise ya da üniversite) öğretmenler kitapta verilen yöntemi sınıflarında tereddütsüz kullanabilirler.
Derslerinizi titizlikle işlediğiniz halde öğrencilerinizde buna paralel bir gelişim göremiyorsanız, anlamlı öğrenmeyi önemsiyorsanız ve etkili bir öğretim yöntemi arayışı içerisinde iseniz, bu kitap sizin için vazgeçilmez olacaktır. Zihin, bilgi, diyalojik söylem, bağlam ve anlam gibi önemli kavramların kitapta felsefi olarak incelendiği, tanımlandığı ve bu kavramlar temelinde geliştirilen uygulama örneklerine kitapta yer verildiği görülmektedir. Genel bir öğretim yaklaşımı vermek yerine kitapta adımları belirlenmiş ayrıntılı bir öğretim yöntemi ile karşılaşmaktayız. Bununla birlikte, teorik bilgilerin yanında uygulama örneklerinin bulunması ve kitap metninin diyaloglar şeklinde verilmiş olması kitabı tereddütsüz anlaşılır kılmaktadır. Eser, bu farklılıklarıyla diğer öğretim yöntemi kitaplarından ayrılmaktadır. Yazara göre farklı disiplin (matematik, fen, Türkçe ve sosyal bilgiler) ve kademeden (ilkokul, ortaokul, lise ya da üniversite) öğretmenler kitapta verilen yöntemi sınıflarında tereddütsüz kullanabilirler.
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat