Sepetim 0 Toplam: 0,00 TL
%20
Algı, İllüzyon, Gerçeklik Algı, İllüzyon, Gerçeklik

#smrgKİTABEVİAlgı, İllüzyon, Gerçeklik

Liste Fiyatı : 18,00
İndirimli Fiyat : 14,40
Kazancınız : 3,60
%20
Temin süresi 6 gündür.
Algı, İllüzyon, Gerçeklik
Algı, İllüzyon, Gerçeklik #smrgKİTABEVİ
İmge Kitabevi
14.40
YAZARLAR Ayşe Şirin Okyayuz, Aytül Tamer Torun, Dan Schiller, Esra İlkay Keloğlu İşler, İdil Göksel, Oktay Yıldız, Oya S. Erdoğdu, Soner Anafarta

İçinde yaşadığımız dönemin en can sıkıcı sorunlarından biri "gerçek"e dair algımızın birileri tarafından değiştirildiğine ilişkin sezgimizdir. Ancak algının gerçeklerle değil yanılsamalar oluşturularak yoktan var edilmesi, değiştirilmesi, başka gerçeklerle özdeşleştirilmesi, esasında çok da yeni bir pratik değildir. Yeni olan, eski adı halkla ilişkiler, iletişim yönetimi, tanıtım, reklam gibi birbirine çok yakın ancak birbirinden farklı uygulamaların birbirine entegre ve daha görünmez, daha kurnazca yolları keşfetmesiyle birlikte ustalıkla uygulanmasıdır. Psikolojiye ait bir kavram olan "algı"nın "algı yönetimi" haline gelmesi günümüzde olumsuz yan anlamlar içermektedir.

Mağaraların duvarlarına gerçek olamayacak yaratıklar ve tanrı krallar çizen ilk insanlar hatırlanacak olursa, büyülü bir gerçeklik yaratmak da insanın tarihi kadar eskidir. Ancak duyanı, inananı, takip edeni, kesin inançlıyı yolundan çeviremeyecek bu illüzyonun "nasıl yaratıldığı"na dair hikâyeler, örnekler bu kitaptaki her araştırmacının merakını ve ilgisini farklı şekillerde çekmiştir.

Bu kitap okuyucuya ele alınan konuları tarihsel bir sıralama içinde sunmaya özen göstererek tarih, iletişim, ekonomi, çeviribilim gibi sosyal bilimlerin farklı disiplinlerinden, kendilerinden önceki literatürde bulunmayan orijinal örnekler sunmayı vaat etmektedir.

  • Açıklama
    • YAZARLAR Ayşe Şirin Okyayuz, Aytül Tamer Torun, Dan Schiller, Esra İlkay Keloğlu İşler, İdil Göksel, Oktay Yıldız, Oya S. Erdoğdu, Soner Anafarta

      İçinde yaşadığımız dönemin en can sıkıcı sorunlarından biri "gerçek"e dair algımızın birileri tarafından değiştirildiğine ilişkin sezgimizdir. Ancak algının gerçeklerle değil yanılsamalar oluşturularak yoktan var edilmesi, değiştirilmesi, başka gerçeklerle özdeşleştirilmesi, esasında çok da yeni bir pratik değildir. Yeni olan, eski adı halkla ilişkiler, iletişim yönetimi, tanıtım, reklam gibi birbirine çok yakın ancak birbirinden farklı uygulamaların birbirine entegre ve daha görünmez, daha kurnazca yolları keşfetmesiyle birlikte ustalıkla uygulanmasıdır. Psikolojiye ait bir kavram olan "algı"nın "algı yönetimi" haline gelmesi günümüzde olumsuz yan anlamlar içermektedir.

      Mağaraların duvarlarına gerçek olamayacak yaratıklar ve tanrı krallar çizen ilk insanlar hatırlanacak olursa, büyülü bir gerçeklik yaratmak da insanın tarihi kadar eskidir. Ancak duyanı, inananı, takip edeni, kesin inançlıyı yolundan çeviremeyecek bu illüzyonun "nasıl yaratıldığı"na dair hikâyeler, örnekler bu kitaptaki her araştırmacının merakını ve ilgisini farklı şekillerde çekmiştir.

      Bu kitap okuyucuya ele alınan konuları tarihsel bir sıralama içinde sunmaya özen göstererek tarih, iletişim, ekonomi, çeviribilim gibi sosyal bilimlerin farklı disiplinlerinden, kendilerinden önceki literatürde bulunmayan orijinal örnekler sunmayı vaat etmektedir.

      Stok Kodu
      :
      9789755338422
      Boyut
      :
      14x20
      Sayfa Sayısı
      :
      292 s.
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2016
      Kapak Türü
      :
      Karton
      Kağıt Türü
      :
      3. Hamur
      Dili
      :
      Türkçe
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat